Angelbreath

Alla inlägg under februari 2011

Av Jill - 28 februari 2011 17:03

  Dag 30 – Ett sista ögonblick

Shirley's Angels – I Thought It Was Forever


Då har då dagen kommit då jag har skrivit 30 olika saker om mig själv för att få andra lite delaktiga i mitt liv. Jag vill tacka alla som har läst och kommenterat.

Detta betyder absolut INTE att detta är de sista jag kommer skriva i denhär bloggen. Men det kanske blir om mer vardagliga saker som musik och kläder som aldrig sitter som man själv vill att dom ska göra.

 

Så nu ska jag ge mig ut på skattjakt på kära google och se vad man ska börja skriva om nu istället.


Puss puss puss


 

Av Jill - 28 februari 2011 09:30

Snacka med syrran igårkväll när jag låg och tänkte på vilken tid jag skulle gå till gymmet idag. Då ringer hon och säger hej jag ska köpa träningskort vill du visa mig hur maskinerna på Stenkullagymmet funkar.

 

Absolut! säger jag och ler. Då slipper jag gå och träna själv.

Så nu ska här brännas fläsk.


Tjingeling så länge....

Av Jill - 27 februari 2011 22:07

Varför ska de vara så himmla svårt att hitta ett fast jobb. Jag blir tokig av att bara jobba lite här och lite där när dom är kort om folk. Jag älskar att jobba där jag är och jobbar. Men jag vill ha ett jobb dit man kan gå 5 dagar i veckan och få jobba och träffa folk.


Jag orkar inte gå hemma längre. Det knäcker mig totalt. Jag orkar inte mer!

Av Jill - 27 februari 2011 20:15

   Dag 29 – Min klädstil


Jag anser mig själv som en rocker som älskar klänningar. Jag har massor med klänningar och jag trivs allra mest i leggings och klänning. När man är hemma blir de dock en aldeless för stor tröja och ett par lika stora mjukisbrallor.

   

Sen är de absolut beroende på vad det är för årstid.

Jag tycker mest om våren och sommaren, när man får börja ta av sig dom tunga vinterkängorna, den tjocka jackan och känna solen mot huden. De gillar jag.


Men sommaren är de nog mest kjol och linne..... och helt utan strumpor

Medans vintern är långbraller, tunika, tjocktröja och dumma strumpor


 

Av Jill - 26 februari 2011 13:06

Har köpt en ny klänning. Jag blev helt såld på den när jag kom in på indiska.

Det är en riktig sommarklänning tycker jag men med en del ateraljer och med mitt korta rockiga frisyr så blev det en rocklook till den oxå .


Har målat naglarna svarta. Det va jätte länge sen som jag målade naglarna. Så jag fick ta hjälp av Christina för att det inte skulle se ut som att jag doppat händerna i en bunke med tjära.


Min kamera på min mobil är inte som den borde så jag har snott en bild på google på dom här naglarna.

 

Så hata mig inte för att jag har lånat den här bilden. Men tyckte den va fin.


Hoppas att du får en fin lördag. De ska jag ha..


Puss å kram

Av Jill - 26 februari 2011 12:51

  Dag 28 – Det här saknar jag


Jag saknar min mormor och morfar som gick bort 2001.

Mormor va min bästa vän.

Morfar var min tvillinsjäl. Jag har alltid varit kallad morfars unge för att jag var så lik honom när jag var liten.

 

Jag tänker på dom nästan varje dag och saknar dom så det gör ont emellanåt.


Jag vet i alla fall att ni är tillsammans nu vart ni än är.

Älskar och saknar er oändligt mycket.


 

Av Jill - 25 februari 2011 10:54

  Dag 27 – Min favoritplats


Min absoluta favoritplats är ute i sommarstugan på Jogersö bergö.

Jag bodde där hela sommaren 2010. Bodde där i 2 månader. De va helt fantastiskt. Jag flyttade ut den 16e juni och flyttade hem den 18 augusti.

 

Helt fantastiskt och gå upp på morgonen å göra frukost och sen gå ner och sätta sig på bryggan i solen och käka frukost. De är grejer de.


 

Av Jill - 24 februari 2011 14:15

  Dag 26 – Mina rädslor


Jag tänker inte ta domhär stora sakerna som jag är rädd för. Men jag tänker berätta om de som alla i min närhet vet att jag är rädd för och de är dom ÄCKLIGA harkrankarna..... Uuuuuuu jag får rysningar bara jag skriver ordet...


Ja jag vet att dom är inte farliga för 5 öre, men dom är så okontrolerbara dom vet inte riktigt vart dom ska eller vart dom är.


Ja meningen va att jag skulle lägga upp en bild på en Harkranksfaan, men jag klarade inte ens av att se på bilderna som jag fick upp n'r jag googlade på de... Ååå nu kryper de i hela kroppen....


 

Ovido - Quiz & Flashcards