Angelbreath

Alla inlägg under juli 2011

Av Jill - 31 juli 2011 11:21

4 dagars sjukskrivning, med order från doktorn att du MÅSTE hålla fötterna högt och käka dessa mediciner. Om de inte blir bättre inom   några dagar får du höra av dig då kan de vara hjärtat."Ja men tack doktorn för att du nästan skrämmer livet ur mig då"

  

dag 1, helt nice å vara tvungen å sitta med fötterna i högläge å dricka cola på en uteplats.


dag 2 softar i soffan, lite smådamp nu
 
dag 3 får jag gå tillbaka till jobbet nu tänkte jag på förmiddagen, å tänkte jag skulle ta å gå å jobba natt.
 
dag 4, fötterna är bättre nu,  kan se ett slut i denna tunneln oxå :)


    

Av Jill - 27 juli 2011 19:56

JAG ORKAR FAAN INTE TÄNKA LÄNGRE!

De här gör mig fucking jävla GAAALEN!

Varför ska de hela tiden vara antingen eller.... De finns faan inget mellan ting.

Jag tror jag ger upp och bara glider som jag alltid gör när de blir för jobbigt å för mycket. Känns som en bra lösning just nu.


 

 

Av Jill - 25 juli 2011 17:06

Jag har haft ont i mina fötter i snart 1 månad nu.

I morse när jag skulle gå upp så kom jag inte upp på fötter,

de gick knappt att gå.

Så idag blir de till att hälsa på farbror doktorn.

Akuen blir de dock inte, men de blir til att åka till åsidan och hälsa på.

Hoppas jag kan få någon förklaring på varför jag har sån ont. Har gått på alvedon och ipren hela helgen, men de har inte blivit bättre, så nu blir de till att åka in.

Håll tummarna för mig att de inte är nått allvarligt, man vet ju faktiskt aldrig.


    

Av Jill - 25 juli 2011 17:03

Tycker det är väldigt hemskt och jag lider med dom i Norge.

Vill bara sända en stor kram till alla där.


 

Av Jill - 21 juli 2011 18:32

David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)

Jag är helt övertygad att mitt onda i fötterna kommer av att jag är överviktig.

Så nu får de faktiskt vara slut på dehär dumheterna.

 

Jag har ingen lust att vara "tjock" längre. Det är ett helt vidrigt ord tycker jag. Men ja om sanningen ska fram så får jag ju faktiskt ta mig i kragen nu.

Dehär funkar inte längre.

Så från och med idag är de VATTEN som gäller. Dricka vatten hela tiden. Dels blir man inte lika hungrig och sen rensar man ut en massa slaggämnen ur kroppen. Jag ska dra ner på kolhydraterna och verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Jag vet och att de har blivit på tok för mycket alkohol den senaste tiden. Öl är gott, men de lägger sig ju bara på dom där kärlekshandtagen och röven.


När man är medveten om vad som måste göras tror jag på nått sätt att de blir en liten sporre.

 

Av Jill - 20 juli 2011 14:53

Veronica Maggio – Jag kommer


Jag är helt beroende av denhär låten


Du vet att,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen
Jag faller

 

Av Jill - 20 juli 2011 14:20

Ikväll ska jag och se på Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Den sista filmen med Harry Potter. De kommer vara både jätte spänande och en smula sorgligt. Jag minna när jag såg sista Sagan om ringen filmen. Jag grät som ett litet barn.

De får jag inte göra ikväll för jag ska gå med 2 grabbar.


Av Jill - 20 juli 2011 14:13

De va ju som ett hårt slag i ansiktet när jag fick höra "Jill jag tycker du är bitter" Först ville jag ju bara gå i försvarsställning hela jag med kropp och själ och fråga "Va i helvete menar du med de, va är de för jävla påstående", men nu när jag kollar tillbaka på den bitterfittan jag varit så kan jag väll inte annat än att bara hålla med.

Men nu mår jag så oförskämmt bra så nu går jag ju bara omkring och ler och skrattar istortsäll hela tiden, förutom när någon ska leka hack kyckling med mig. De är jag inget stort fan av, men tror inte direkt någon är de.

Men mitt nya motto är att jag ska behandla andra som dom behandlar mig. Och de lär nog svida hos vissa. Men nu orkar jag inte bara leka snäll flicka och aldrig säga ifrån. Nu är de slut på de.


 

Ovido - Quiz & Flashcards