Angelbreath

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jill - 30 augusti 2011 21:24

Någon som har ett jobb till mig, fan jobbar sista dagen i morgon,

JA VILL INTE GÅ HEMMA IGEN!!!!!


 

Av Jill - 24 augusti 2011 22:15

  Hittade denhär bilden och blev lite smått kär i den.........

Av Jill - 24 augusti 2011 21:26

Evanescence – Breathe No More (B-Side Version)

Jag vet inte riktigt vad jag gjorde i mitt förra liv, som fick mig att hamna i denhär situationen. Alla mina älskade vänner flyttar ifrån mig. Jag önskar jag kunde klona mig så jag kunde flytta med varje kompis.

De gör så ont i mig, att en efter en flyttar ifrån mig. De gör mig fruktansvärt ledsen. Snart har jag ingen kvar här och då är de bara för mig att flytta härifrån oxå.


 

Av Jill - 24 augusti 2011 00:19
Av Jill - 19 augusti 2011 15:07

Jag är ju löjligt fixerad av snyggingen Jason Statham.

Jason Statham  





född 12 september 1967, i Storbritannien är en engelsk skådespelande hunk som slog igenom med den första filmen han någonsin spelat in, Lock Stock & Two Smoking Barrel (gjord av Guy Ritchie). Gör gärna sina egna stunts. Är duktig på kampsport.
Mest känd för från bl.a Guy Richies gangsterfilmer och The Transporter-trilogin.


Jason Statham har gjort en hel del på kort tid.
Han har varit
en olympisk Dykare British National Diving Team och slutade på 12: e plats, VM 1992.
Han
har också varit en modell, svarta marknaden försäljare och slutligen naturligtvis, skådespelare.

 

Filmer han medverkat i

Av Jill - 19 augusti 2011 00:36

Tycker de är dax att gå på konsert snart. Men frågan är ju vad man vill se.

Självklart ska de vara nått med drag i.


Några förslag? 

Av Jill - 14 augusti 2011 15:30

 

Ovido - Quiz & Flashcards