Angelbreath

Alla inlägg under mars 2013

Av Jill - 31 mars 2013 23:47

De har inte ens gått ett år sen Matte dog av en överdos. Nu är de dax igen å sätta staden i vansinne och sorg. Jo men knark är juh skit bra.

Jag beklagar verkligen till hans familj. Men de är fruktansvärt själviskt å knarka.

Jag önskar att varken knark eller cancer skulle finnas.

Av Jill - 31 mars 2013 10:11

Igår va de en väldigt hemsk dag. Min fina moster lämnade oss. Och var väldigt ledsen.

Men när jag har kommit hem och sitter där gråtandes i köket och pratar med Danne kommer Lia inspringandes i köket och kastar sig upp i mitt knä. Och babblar och busar med mig. Tack älskade unge de va precis vad jag behövde.

Älskade moster du togs ifrån oss för tidigt. Men jag tröstar mig med att jag nu vet att du slipper lida mer.
All kärlek till dig

Av Jill - 26 mars 2013 19:40

Ja denna vecka är en pers för mig. Gå upp klockan 4.00 hela veckan. Vilket innebär att jag typ är skit trött redan kl 6 på kvällen. Å idag kom lillfisen hit och hon är sjuk å Danne vaknade med feber. Va faan nu är de 3e gången på 2 och en halv vecka. Å jag har inte varit sjuk en ända gång.
Men de suger hejdlöst.
Skönt å vara å jobba på dagarn i alla fall.

Av Jill - 14 mars 2013 23:34

Nu är de bara en vecka kvar sen flyttar vi tillbaka till sagt annegatan igen. Känns både bra och tråkigt. Men de ska bli skönt å få återse alla saker hemma. Och så man kan börja piffa lite igen. De har man inte riktigt velat göra här.

Å på måndag börjat jag inskolning på ett nytt jobb, ska bli hur kul som helst. Lite läskigt men så himla kul å äntligen komma igång å göra nått :)

Nu blir de sova. I morgon ska jag sälja inlines och gå till Järnvägscafét och lämna en bricka. Sen kommer skitungen i morgon kväll. Då blir de full rulle igen.

Natti natti

Av Jill - 12 mars 2013 12:51

Robin Stjernberg – You


Idag ska jag hem till min kära vän Madde och dricka te. De ska bli mysigt å så får jag juh träffa sofie oxå :) Tänk att vi blivit så bra vänner alla 3. Dom som säger att tjejer inte kan leka 3 ljuger fett mycket. hehe

Kankse va mer när man va liten man inte kunde de. Ja menar nu r vi ju faktiskt inte på dagis längre hehe

Även fast de kan tyckas så ibland när vi leker. Vi fnissar och skrattar åt allt. :)


Va å kollade på en lägenhet häromdagen. Vägg i vägg med Pernilla och Kekke hehe. Men tror dock fortfarande att vi börjar fundera på att flytta tillbaka till Okkle. I alla fall om de nu skulle vara så att jag får jobb i Okkle. Då finns de tyvärr ingen anledning till att vi ska bo kvar i Nypan. Även fast jag trivs som faan här.

Så nu är de bara å sätta igång med körkortet på riktigt och verkligen försöka ta det.

Danne har lovat att hjälpa mig oxå så nu finns de ingenting jag kan skylla på.

Måste bara komma över rädslan. Men jag kan å andra sidan inte gå omkring å vara rädd för de hela livet heller.


Puss å kram på dig som läser

Ha en super fin dag

Av Jill - 11 mars 2013 16:14

Förkylningen är ju ett jäkla skit att man har, men vad gör de när solen tittar fram och livet är ju faktiskt riktigt bra just nu. Sen har jag en bra känsla i magen gällande jobb. Jag tror saker och ting kommer att ändra sig snart. Ja håller tummarna för att de blir snart :)

Idag har jag ägnat mig åt att göra om bloggen lite :) blev väldigt nöjd :)


Är nog snart frisk från förkylningen oxå så man kan starta med träningen igen oxå :)


Puss å kram på dig.

Av Jill - 6 mars 2013 15:41

Dagen började med fika med mina 2 flickor Madde och Sofie på Ohlssons konditori på öster. Riktigt mysigt. Kan jag varmt rekommendera. Efter de gick ja å mötte upp Danne och Lia nere på stan. Senare var de dax för att traska till arbetsförnedringen för å träffa min handläggare. De va ett ganska menlöst möte måste jag säga. Men men nu är de avklarat. Ska dit om ett halvår igen. ETT HALVÅR. Va faan. Innan dess ska jag väll faan ha ett jobb så jag slipper dom.
Ska väll börja kolla lite utbildning och sådär nu.

Nu strax tvättstugan. Blääääk.
Men i morgon blir de en tripp till Stockholm med min älskling.

Puss å kram

Av Jill - 3 mars 2013 18:31

Idag har jag hjälpt min goda vän Linda och sälja barnkläder på barnbasaren på träffen. De va riktigt kul. Träffade massor med folk. Va riktigt kul att komma hemifrån å göra någonting annat än bara gå hemma å dra. Så fick jag en mössa av Linda :) tack tack tack köra du. Älskar mössan :)
Efter en kul förmiddag på träffen åkte jag sedan hem och käkade mat. Sen tog ja hela familjen och gick på långpromenad ner i hamnen. De va skönt. Men de blåste väldigt mycket. Så blev de duschen när man kom hem igen och sen gjorde jag tjockpankaka med bacon i. Nomnom. Nu blir de soffhäng i någon halvtimme sen blir de mys med mannen när lillfia går och lägger sig :)

Ovido - Quiz & Flashcards