Angelbreath

Alla inlägg under juli 2013

Av Jill - 18 juli 2013 17:48

Äntligen är den på mig :)

Av Jill - 17 juli 2013 20:21

Nu är de så att jag visst inte skrivit här på väääääldigt länge. Vi har både flyttat, packat upp, handlat möbler, skruvat ihop alla möbler. Jobbat, slagborrats, varit på sjön, hängt på balkongen, power Walkat med Lisa och på toppen av de varit magsjuk både Danne å jag......andas!

Nu är det bara en månad kvar på mitt sommarjobb. Hoppas hoppas verkligen jag får vara kvar i höst oxå.

Nu ska jag käka upp min glass sen ska fröken Erixon gå å sussa för i morgonbitti ringer väckarklockan kl 5.

Puss å kram på dig

Av Jill - 3 juli 2013 19:05

Nu är vi äntligen klara med alla möbler och allt möblerande. De har varit sjukt jobbigt samtidigt som de har varit så himla kul. Så nice å äntligen få bo som en normal familj. Att bo 2 vuxna, ett barn, 2 katter och en hund på 39.5 kvm de är inte nyttigt för någon. De är en prövning som heter duga. De går nog bara när man är nykär hehe.


Vi va på ikea igår, herregud, äktenskapsprov eller ja vad man nu ska säga. Men vi höll sams och vi glömde bara 3 saker. De e helt okej tycker ja :)


Nu ska bara alla tavlor och speglar å grejer upp på väggarna sen är vi klara på riktigt :)


Puss å kram på dig som läser


Ovido - Quiz & Flashcards