Angelbreath

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jill - 28 oktober 2010 14:32

http://www.hundhjalpen.se/hundar.aktuella/karl/karl.htm


Jag har gått å kärat ner mig i en liten söt hund som heter Karl.

Ska jag någon gång skaffa hund så blir de absolut genom hundhjälpen.

Av Jill - 27 oktober 2010 13:53


Volbeat på Hovet

 

Volbeat - rockabillykulturen – raggarnas snobbigare kusiner


Konsert Rockabilly blandad med hårdrock, eller country blandad med metal, eller Johnny Cash på amfetamin eller Elvis Presley på speed. Samtliga beskrivningar känns väldigt träffande när Danmarks bästa pomadapågar Volbeat kommer till tals. I Danmark är Volbeat så nära folklighet man kan komma med metal som huvudsyssla och spelar i Sverige under oktober 2010.


Volbeat släppte Beyond Hell/Above Heaven, bandets fjärde album sedan starten i Köpenhamn 2001 efter att sångaren Michael Poulsen tröttnat på death metal och lagt ner sitt band Dominus.


Volbeat spelade i Malmö Arena i Malmö, Scandinavium i Göteborg, Pontushallen i Luleå och Sporthallen i Sundsvall mellan 7 och 17 oktober 2010, samt på Hovet i Stockholm 9 oktober 2010.


Av Jill - 27 oktober 2010 13:47

Ja ibland undrar man hur folk tänker när dom skriver skyltar.

Jag log ju lite extra mycke när jag såg denhär i alla fall.


 

Av Jill - 26 oktober 2010 23:26

De kan ju vara vad som hellst!

Jag sitter här och lyssnar på gamla goa låtar så som:


Radioaktiva Räker – Bakom Spegeln

Hooters – Johnny B.


Sköna minnen tillsammans med dom   

Av Jill - 26 oktober 2010 23:19

Varför kan det inte vara lika lätt som 27 åring att bli kär som de va som 14 åring. Då tyckte jag att man svävade på små rosa moln mest hela tiden. Nu är man antligen för kräsen eller för ful. Jag är verkligen inte bitter, men jag tycker bara att det är fruktansvärt tråkigt. Jag älskar att vara kär. Men jag har verkligen inte träffat den rätta. Eller så har jag helt enkelt inte varit mogen för en relation innan.

Jag är verkligen medveten om mina fel och briter och mina baksidor. Men jag vill dela både mina och hand både framsidor och baksidor med någon.


Det är antagligen för att det är höst å grått å kallt ute som jag känner såhär. För jag brukade gilla att vara  singel. Men även de har väll sin gräns. Nu är de faktiskt inte kul längre.


Men ja han kanske dyker upp någon gång. Göra de bästa av situationen lixom.

Av Jill - 26 oktober 2010 23:15

GRATTIS min fina vän Flisan på din 27 års dag, nu har du äntligen blivit en i gänget. Nu får ju njuta ett helt år av att vara i en kvinnas bästa ålder.

För nu blir vi inte äldre.


EN KVINNA BLIR ALDRIG MER ÄN 27.



HURRA HURRA HURRA HURRAAA!!

Av Jill - 21 oktober 2010 23:02

          

De är ju inte klokt va söt man va när man va liten   

Av Jill - 20 oktober 2010 20:34

Jag fick för mig att skicka en rolig fråga till 118 800.


- Vad är de Abby alltid dricker i navy ncis?


Jag fick svar efter 3 minuter.

Mitt svar jag fick lös såhär


- Hon får i sig koffein genom att dricka den påhittade drycken Caf-Pow. Mvh 118800

Ovido - Quiz & Flashcards