Angelbreath

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jill - 7 februari 2011 23:00

  Dag 09 – Min tro


Vem ska man tro på tro på......

 

Eller vad ska man tro på. Jag har ju lite svårt för atttro på någonting som jag inte ser med egna ögon. Så dehär med Jesus och Gud har ju JAG lite svårt att tro på eftersom att jag aldrig har sett varken Jesus eller Gud.

Men det här är absolut ingen som behöver bli upprörd över. För det är nog tillräckligt med människor som tror på dom båda så det är nog ingen risk att någon skulle glömma bort dom.

 

Någonting jag verkligen TROR på för att jag ser och känner de själv.

Det är ju den andliga världen. Jag vet att de finns för så mycke aktivitet som jag har känt med alla sinnen kan inte bara var en inbillning.

    

Jag tror absolut att det finns änglar på olika sätt.

Även att dom finns på andra sida och på jorden.


Änglar är andeväsen och de beskrivs som väktare, domare, krigare, rådgivare och som budbärare mellan det gudomliga och människorna.


 

Ovido - Quiz & Flashcards