Angelbreath

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jill - 25 oktober 2011 21:45

Av Jill - 17 oktober 2011 23:08

Ibland måste man bara släppa de som har varit å gå vidar hur mycket de än stretar emot och man vill prata med någon som basolut inte vill prata tillbaka. Någon som verkligen visat de som senaste 13 åren.

De tog lång tid å sinse. Men nu får de faktiskt räcka.

Jag tänker inte må dåligt över en situation som jag inte kan förändra för att den andra parten vill inte få den förändrad.


Så jag gillar läget och kliver åt sidan och låter den åka iväg själv. Jag kliver av denhär tåget nu.


Go hard or go home.

Nu går jag hem.  


 

Av Jill - 16 oktober 2011 20:52

Five Finger Death Punch – Remember Everything


Dear mother, I love you
I'm sorry, I wasn't good enough
Dear Father, forgive me
Cause in your eyes, I just never added up
In my heart I know I failed you, but you left me here alone


If I could hold back the rain, would you numb the pain?
Cause I remember everything.
If I could help you forget, would you take my regrets?
Cause I remember everything.


But dear brother, just don't hate me
For never standing by you, or being by your side
Dear sister, please don't blame me
I only did, what I thought was truly right
It's a long and lonely road, when you know you walk alone


If I could hold back the rain, would you numb the pain?
Cause I remember everything.
If I could help you forget, would you take my regrets?
Cause I remember everything.


I feel like running away
I'm still so far from home
You say I'll never change but what the fuck do you know?
I'll burn it all to the ground, before I let you run
Please forgive me, I can't forgive you now.

I remember everything.


If I could hold back the rain, would you numb the pain?
Cause I remember everything.
If I could help you forget, would you take my regrets?
Cause I remember everything.
It all went by so fast; I still can't change the past
I always will remember, everything
If we could start again, would that change the end?
We remember everything.

Av Jill - 13 oktober 2011 13:24

Skitarg – Kuk lukts klan

först å främst vill jag bara säga skitarg mina nya älskare.

Men idag är jag skitarg.......

Idag dog en stor viljekraft i mig, när jag förstod att deär såhär de alltid kommer att vara. Jag kommer alltid få kämpa till bristningsgränsen varenda gång jag ska uppnå någonting. Trodde inte i min vildaste fantasi att denhär veckan kunde bli värre efter i tisdags. Men joo oo då.

Här får man inte glida på några räknackor inte. De är bannemig karlssons klister vartända steg man tar.

Men jag är ju ganska stark. Så ge upp de gör jag inte. Den som påstår de, kan ju stoppa upp den tanken där inte solen skiner.


Nä nu ska jag ut å ta vara på den sol som ät ute idag.


 

Av Jill - 3 oktober 2011 19:04

Epica – The Obsessive Devotion


Jag fattar inte att de kan gå så snabbt från att må så bra som jag har gjort i sommras, till att jag är på botten och kravlar runt nu.

Jag har ingen lust med någonting. Jag vill gå i ide ju och vakna upp i vår och de har inte varit höst i mer än ett par veckor.

 

Jag blir så depprimert som min vän Denise skulle sagt.

Jag vet inte hur jag ska rycka upp mig heller.


 

Ovido - Quiz & Flashcards