Angelbreath

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Jill - 18 februari 2011 11:57


Jag gillar den här filmen.

Av Jill - 18 februari 2011 11:45

  Dag 20 – Den här månaden


Ja den här månaden börjar ju oxå leda mot sitt slut. Det är redan den 18e idag. Den här månaden har varit väldigt händelserik och ärligt talat så hoppas jag på att nästa månad blir bättre. Men de blir den säkert.

  

Februari började med att Robban fyllde år. En del ångest där men det är en helt annan historia. Sen fyllde min bästa flicka Pernilla år. Och hon och jag är skit dåliga på att ses verkligen. Men de vet vi om båda 2. Det är ju tur de. Sen va de då min tur att fylla år.


Min födelsedag va väldigt bra och jag är otroligt glad att jag har så fantastiska människor omkring mig. Löw till er.


Det har varit väldigt lite jobb den här månaden. Men jag har sökt desto fler jobb. Det är väldigt bra.


Japp idag är min blogg en klagomur.


 

Ovido - Quiz & Flashcards