Angelbreath

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Jill - 5 februari 2011 23:30

  Dag 07 – Min dag 


Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack


Min dag började med att jag vaknade kl 8.30 när klockan ringde. Vilket inte va så roligt eftersom jag kom hem från jobbet kl 03 igår. och kom nog inte i säng förän kl 04. Sen ringde mamma mig kl 8.40 och sa att hon skulle komma och hemta mig då.


För jag har lovat att vara hundvakt hela helgen.

Vilket absolut är sista gången. För nu är jag trött på att behöva läxa upp en hund som inte lyssnar att få en tillsägelse, så man måste lägga ner honom på backen. Idag bet han mig i handen.


På eftermiddagen kom Denise och Yun förbi en sväng så Exit och Yun fick busa av sig lite. Denise och jag drack lite te. Sen gick vi ut och gick med hundarna.


Kl 17 bjöd jag Syrran, Fredde och Wilmis på mat. Det va gott. Efter de blev de kaffe med Lisa och Denise.

Det va lite fullt hus då. Först jag och Exit som va hemma, sen Syrran, Fredde och Wilmis och deras hund Roffe. Sen kom Denise och Lisa och Yun. Så 3 hundar. Det va high life ett tag. Eftersom att Roffe vill typ hälsa genom att halfs toppa in Yun i näsan.  


Efter att Syrran med familj hade åkt så plockade vi fram godisskålen och satte oss och spelade kortspelet 500. Det har blivit våran grej att spela de. Men ja DENISE! vinner ju alltid skrattar.


Nu har jag borstat tänderna och nu sitter jag här i pappas morgonrock och ska ta med mig Exit och gå och lägga mig. Blev ju som sagt inte så många timmars sömn förra natten.


Tack för att du läste....


  

Ovido - Quiz & Flashcards