Angelbreath

Alla inlägg under november 2011

Av Jill - 22 november 2011 22:25

Du må tro jag skrattade så tårarna sprutade när jag läste dessa reggningsrepliker. Men ärligt talat jag måste verkligen prova en hel del av domhär nästa gång det finns tillfälle. De finns ju inge roligare.


Vilken är din favorit?

Kommentera och tyck till om vilken du tycker jag ska använda nästa gång tillfället ges?


Har du någonsin lekt "hoppa groda" naken?

Vill du dricka morgonkaffe med mig?

Hej, jag är rik!

Lägg dig ner, jag tror jag är kär!

Jag skulle se bra ut på dig.

Okej du är plan B! [kl 02:00]

Jag vill tandtråda med ditt könshår.

Förlåt, men är du en skrikare eller stönare?

Hej. Kan jag tämja dig?

Ska vi trolla? Eehh??? Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du!!

Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

Snygga skor.... Ska vi knulla?

Hej, är du oskuld? [Nej!] Bevisa det då!

Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?

Hej kan jag få ett plåster? Fick ett sår när jag föll för dig.


 

Av Jill - 10 november 2011 21:56

Idag har jag åter igen varit och jobbat på AK. Aktionskammarens ungdomsgård. Det är verkligen jätte mysigt att vara där och få lära känna alla fina ungdomar som hänger där. Det är verkligen roligt att jag får chansen att lära känna domhär människorna. Att man kan få vara med och påverka lite.


Jag har fått jobba där hela veckan nu och det är jag väldigt tacksam för. I morgon ska vi ha fredags mys oxå.


 

Av Jill - 9 november 2011 12:52

My Little Pony


My Little Pony är en serie leksaker, främst riktad till små flickor, i form av små färgglada plastponnyhästar. Leksakerna började säljas 1983 och var mycket populära under 1980-talet.

My Little Pony är engelska och betyder "Min Lilla Ponny", men lanserades ändå oftast under det engelskspråkiga namnet i länder som Sverige.

Leksakerna fick också liv i tecknade TV-serier och en tecknad långfilm.

My Little Pony har återlanserats två gånger sedan 1980-talet: åren 1997 och 2003.

Leksakssamlare kallar dessa återlanseringar för andra respektive tredje generationen, medan den första generationen åsyftar den första lanseringen 1983.


Alla My Little Pony-leksaker har syntetiskt hår i både man och svans som går att borsta.

På flanken har ponnyerna ett kännetecken i form av en symbol.


Förutom vanliga ponnyer finns också fantasidjur såsom enhörningsponnyer, flygande Pegasos-ponnyer och sjöponnyer.


Jag va själv en jätte fantast i My Little Pony när jag va liten, eftersom jag är född 1983, samma år som my litte ponny är dom här hästarna mig extra kära. Jag va ute och googlade på My Little Pony igår och hittade några ponnys som jag absolut skulle vilja ha.
        


   

Av Jill - 9 november 2011 12:40

Skrillex – First Of The Year - Equinox


Idag har jag varit nicotin fri i 9 dagar.

Jag har varken tagit ett enda bloss eller ens luktat på snuset.

De känns så förbannat bra.

Tack vare en väldigt jobbig förkylning fick jag en gång för alla nog och fimpade för gott.

Jag har inte haft ett enda röksug än, men jag tuggar tuggummi frinetiskt. Men hellre slänger jag ut pengar på tuggummin än på nicotin.


Jag är mäkta stolt över mig själv, sen skiter jag i vad alla andra säger.


 


  

Av Jill - 4 november 2011 13:30

Idag är de fredag och denhär dagen har jag längtat efter hela veckan för idag ska jag börja jobba hehe. Jag gör inte som alla andra som jobbar i veckorna och är ledig på helgerna, nä jag gör tvärtom :) De tycker jag är bra.

Å den här helgen är lite extra känslig. De är nämligen siste helgen ever på Temakrogen. De kommer bli svin kul att jobba där, å de kommer vara ganska vemodigt när vi i morgon lördag kl 02 klappar igen för gott. Kommer allt fälla en tår. Men de va superkul så länge det varade.

och Micke och Illi bra jobbat säger jag. för ni har verkligen slitit för att få de å rulla.

MEn jag ska även få prova på ett nytt jobb med en kompis. Vet inte riktigt vad de ännebär än. Men de ska bli super kul ändå :)


På söndag kommer gullungen hit till mig oxå, de ska bli mysigt :)


Ha en underbar helg alla :)


 

Av Jill - 4 november 2011 13:21


Jag har ju börjat å kolla om på serien sons of anarchy. Jag har även fått Henke och Linda att börja kolla på den. Men de är ju sjukt bra :)

Av Jill - 4 november 2011 13:06

Alexis Jordan – Shout Shout

Har du nått bra förslag på hur man botar hosta som känns som att man ska hosta upp hela bröstkorgen.

Jag va ju kruppbarn som liten så jag har ju fortfarande väldigt djup hosta, när jag får hosta.


 

Ovido - Quiz & Flashcards