Angelbreath

Alla inlägg under september 2012

Av Jill - 30 september 2012 09:04

Idag är de sista dagen på Ssab för denna gång. Hoppas man får komma tillbaka snart.
Så i morgon bär det av till arbetsförnedringen för å skriva in sig på de där fucking stället igen.
Men de är ju bara å göra, de är ju så. Men ja ska pressa dom lite extra, eftersom dom inte trodde på mig sist. Nu ska jag piska dom med deras egen medecin. Kan bli riktigt skoj.

Annars tuffar de och småspringer.
Nä nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och röra på mig lite.

Pöss pöss

Av Jill - 23 september 2012 14:06

Idag är de en vecka kvar på min anställning. Det känns rätt tungt. Men det är inte mycket man kan göra åt saken.
Ställa sig på stan och ropa kom å köp plåt. Skulle funka fast Nää hehe
Nu får man försöka hitta nått annat kul istället.
Denna helg har jag faktiskt hunnit med massor å de käns riktigt KING.

Av Jill - 20 september 2012 23:45

Vad är väll inte bättre en några kannor kaffe och en nutrilett-bar en torsdagskväll som denna ;)
6 timmar kvar till sängen :)
I morgon kväll välkomnar jag alla som vill kolla på jag-ska-köpa-vingar-för-pengarna mannen på träffen :) där möter ni mig som välkomst kommitté :)

Puss å kram

Av Jill - 20 september 2012 20:59

Jaha då va de dax igen å få bege dig tillbaka till arbetsförnedringen. Lika skrutt varje gång. Men de har varit jätte kul att fått möjligheten å fått komma tillbaka till Ssab i år. Det är jag otroligt tacksam för. Men man blir ledsen i ögat när man inte får stanna kvar.
Puss å kram på er

Av Jill - 20 september 2012 20:56

Hittade mig en ny vinterjacka :) kärlek vid första ögonkastet :) lycklig

Av Jill - 2 september 2012 22:34

Idag är de söndag och i morgon börjar man jobba igen. Hoppas man får sova i natt. Brukar vara sisådär med de till första förmiddagen.

Har även varit och hälsa på cheetah idag oxå. Tillskottet till familjen ( hehe syrran och Wilma är medryttare på henne ) väldigt trevlig häst :)

Ovido - Quiz & Flashcards