Angelbreath

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jill - 23 februari 2011 12:20


Jimmie Strimmell absolut hunk... ojojoj

Av Jill - 23 februari 2011 12:13


Riktigt bra gjort :)

Av Jill - 23 februari 2011 10:45

  Dag 25 – En första


Min första klänning


De kan ju låta rätt tråkigt bara sådär på orden. Men saken är faktiskt de att jag gillade inte att ha klänning på mig när jag va liten, men flicka som man är så tvingade ju alltid mamma på mig klänning. Ja de va faktiskt inte så att jag inte passade i klänning. Men jag gillade de väll inte bara av någon anledning.


 

Min första klänning som jag tyckte om va en blå och vit sjömansklänning. Och jag kan än idag sakna den. Frö den va så skön mot huden och den satt inte åt sådär obehagligt som andra klänningar kan göra.


Det är inte förän nu i vuxen ålder som jag älskar klänningar.


 


Ovido - Quiz & Flashcards