Angelbreath

Alla inlägg under juni 2013

Av Jill - 21 juni 2013 10:24

So fuck u and have a nice day de är den ända komentaren jag har idag.


Glad jävla midsommar.

Av Jill - 14 juni 2013 15:07

Om 2 veckor kommer jag leva mitt liv i flyttkartonger. Jag och älskling ska flytta ihop på riktigt. Känns både bra och läskigt på samma gång. Lite dyrt men de är de så värt.
Just nu vill ja bara flytta på en gång. För å bo 2 vuxna ett barn. 2 katter och en hund i en etta de mår ingen bra av.

Dehär med att vara sambo med en man som har barn de är både väldigt mysigt men oxå när man absolut inte än van med att leva med barn på de sättet så är de väldigt tålamods påfrestande. Och jag är inte känd för å ha varken bra eller långt tålamod.

Men de blir nog lättare när vi bor större :)

Tack för att du läste. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards