Angelbreath

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jill - 24 oktober 2012 15:46

Jag vet inte varför jag alltid sökt mig till " bad boys" men de är väll nått med att man söker spänning. Men denna spänning har ett pris. Och i mitt fall har jag fått lära mig att de va ett högt pris.

Jag har blivit förfölj och trakasserad både på telefon och i mitt hem. Jag känner mig inte längre trygg i mitt eget hem. Sjukt eller hur. Jag har polisanmält en av domhär 3 männen som har stalkat mig och jag vet jag borde verkligen göra de med den personen som håller på nu.
Men jag tycker det är fruktansvärt pinsamt och genant att åter en gång ringa polisen och anmäla en människa för att han förföljer mig, men denna gång har han även ringt min bästa vän och jag är så fruktansvärt ledsen att hon har råkat bli indragen i min skit.

Jag vet inte vad jag ska eller inte ska göra.

Ovido - Quiz & Flashcards