Angelbreath

Alla inlägg under april 2014

Av Jill - 23 april 2014 23:42

Idag va vi ute och letade cykel efter att vi fått upplysning om vart den eventuellt har stått. Men tyvärr hittades ingen cykel. Men vi fick oss en ordentlig promenad i blåsten. De va dock rätt skönt å gå i skogen, där va de vindstilla.



Tyvärr tror jag inte vi ser denhär cykeln någonsin mer.

Av Jill - 23 april 2014 07:37

Trots att de va Dennes födelsedag igår och de va fika typ hela dagen. Så klarade jag mitt kalori intag igår. Åt faktiskt bara 1 liten tårtbit. Å de e faan bra gjort. Med tanke på vilken gottegris jag brukar vara. 10e dagen idag.

Puss å kram

Av Jill - 20 april 2014 09:17

2 kilo ner på 7 dagar känna jävligt bra om ja får säga de själv :)
Idag ska jag ut i stugan för första gången i år. Iiiii myyys :)
Å varmt väder är de oxå :)

Av Jill - 19 april 2014 22:42

Tog med min kameran ut när jag och Danne gick ut med Rocky efter att vi hade käkat.

Vi gick en längre promenad :)


                          

Av Jill - 16 april 2014 17:20

Dag 4 med my fitness pal och de har aldrig känts bättre :) taggad som fasen för å gå ner i vikt. :)
Känns kul igen. Solen är här igen och jag mår genast bra igen :)

Puss å kram

Av Jill - 5 april 2014 15:46

Idag har jag varit hos en gammal vän och druckit kaffe. En vän som jag hittat tillbaka till. De märks att de va länge sen vi umgick. Mycket prat om gamla minnen och mycket nytt såklart.
Hennes son va hemma idag oxå. Jätte kul å träffa honom oxå idag. Han är så mysig.

Nu tar jag lördag och kväll. Även fast klockan bara är 15.45 Bara för att jag kan :)

Puss å kram och trevlig lördag på er alla.

Av Jill - 4 april 2014 16:18

Jag vill bara skrika.
Blev lovad en intervju på måndag. Idag ringer dom och tackar för min ansökan men att intervjun inte blir av.
I år känns de verkligen som att jag inte kommer få något sommarjobb. För sommarjobb de är de ända som man verkligen kan hoppas på. För att någon annan skulle anställa finns inte på världskartan.

När faan ska de lossa på arbetsmarknaden. Jag blir dum i huvudet av denhär.
Man blir ju både sur och ledsen att man hamnat i nått mellanläge. Jag har inte dom utbildningarna som krävs eller har inte varit arbetslös tillräckligt länge för att få en utbildning genom Ams. Så är gitter jag mellan stolarna och hoppas på de bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards