Angelbreath

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jill - 16 augusti 2012 05:27

Att bara ha sovit ca 5 timmar och sen jobba natt på de, de är ingenting som jag föredrar. Men nu är första natten nästan gjort. Ska bli så sjukt skönt å åka hem å sova :)

Av Jill - 13 augusti 2012 12:24

Efter 4 veckor med dagtid går jag äntligen tillbaka till å jobba skift igen. Men man är juh van å gå upp kl 5 varje morgon så självklart vaknade jag kl 5 i morse å kunde inte för allt i världen somna om. Hehe

Idag är de även min systers födelsedag. Så här sitter jag på bussen påväg för å gratta henne på jobbet :)

Ha en bra dag ;)

Av Jill - 7 augusti 2012 08:59

I lördags va de gummibåts race i Nyköpings ån. Det började uppe vid Skavsta. Å slutade nere i hamnen. De va synd man inte fick reda på de tidigare då hade jag lätt varit med. Så nästa år ska jag lätt vara med :)

Av Jill - 7 augusti 2012 08:51

I fredags gick jag å fixa nytt pass sen tog jag en sväng ner i hamnen och gick på piren. Efter de gick ja till Mio möbler och hittade en ny handbagage väska. Sen följde jag med syrran till håljungs hage och shoppade. På kvällen blev det grilla och dricka öl med Erika, Tina och Hanna hos Sofie det var väldigt trevligt :) sen blev det ohlerys med Bella, Sam och hans syrra. De va helt ok.

På lördagen blev de fest hos Sams syrra. De va galet roligt. Efter de blev de c&d. Men de va roligare på förfesten hehe. Men fick träffa min sötnos Pernilla utanför de va roligt :)

Av Jill - 2 augusti 2012 17:49

Japp i morgon börjar festdagarna i Nypan. Så de ska vi inviga med att grilla hos Sofie. De ska bli mysigt :) å Lisa ska hänga med mig, de ska bli super kul :) va så länge sen vi hittade på nått kul :)

Av Jill - 1 augusti 2012 01:05

Va å kollade på nya Batman filmen idag. Har hört de talats om att den skulle vara grym. Å grym är de minsta man kan säga att den va. Den va i toppklass verkligen.
Jag som älskar Batman är helt såld :)

Ovido - Quiz & Flashcards