Angelbreath

Alla inlägg under januari 2014

Av Jill - 27 januari 2014 16:23

Idag va jag och opererade bort min knöl på fotleden som fuckat upp mitt liv de 2 senaste åren. Blev en riktig operation på Nyköpings sjukhus. Själva ingreppet tog ca 5 minuter. Men jag blev inskriven kl 9 och utskriven 13.20 så de tog sin lilla tid. Men nu är den äntligen borta :)

Av Jill - 16 januari 2014 20:24

Sitter här och klurar på vad man ska klä sig i för frilla på lördag. De vankas bröllop och man vill juh piffa till sig lite när de ska kalajsas. Någon som är duktig som har nått bra förslag :)

Pöss

Av Jill - 15 januari 2014 12:33

Idag hade jag tänkt att jag skulle gå upp tidigt så klockan va ställd på 7.20 Jag vaknar å hinner tänkta helvete heller och snoozar. Klockan ringer igen och jag gör samma sak en gång till.
Helt plötsligt har jag snoozat så många gånger så klockan har vipps blivit 10.20 Va hände lixom.
Men då gick jag upp för hunden ville ut.
Men hur kan man vara så trött som jag är hela tiden, året om vinter som sommar.

Puss å kram

Av Jill - 14 januari 2014 19:01

Ja äntligen har snön kommit och den ligger faktiskt kvar på backen.



De fruktansvärt tråkigt att folk inte hör av sig.

De känns som de bara är jag som ringer och messar dom jag pratade med dagligen förut. De är väll de tråkigaste med att man flyttat till Oxelösund annars tycker ja de känns väldigt bra å vara tillbaka i okkle.

Men de är väll inte så mycket man kan göra åt de.

Vill folk inte prata så vill dom inte.

Känns bara tråkigt att efter att jag slutade dricka så försvann hälften av alla som man pratade med.

De är alltså faktum att hänger man inte på krogen och inte finner nått nöje i att dricka längre så är man inget å hänga med.

TRÅKIGT.


Idag har de blivit smurf mani här hemma, eftersom att den lilla damen i hushållet upptäckte den animerade smurfarna att kika på. Så nu visslas de och nynnas de på smurfarnas sång. 

nana nananana na nananana. Hjärntvätt ab.

Hade förövring en riktigt spännande konversation med 4 åringen idag. Hon frågade mig och jag och hennes pappa var kära i varandra. Varav jag svarade japp de är vi. Är du kär i någon?

Till svar fick jag:

Nä jag är inte kär i någon för om man inte har någon lillabror eller lillesyster så kan man inte bli kär.

?????

Hmm ja vet inte om jag blev så klok av de svaret. Men de va de svaret jag fick nöja mig med.


Kollade föresten på Through the never ( metallica filmen) igår. Herre min jävlar jag är helt såld. Så alla metallica fans där ute. Kolla på den. Den är grym. :)


Over and ut.

Puss punkt slut.


Av Jill - 6 januari 2014 18:22




Tråk måndag. Men Pernilla och Barnen kom och hälsade på mig på eftermiddagen. 
De märks att man inte är van vid att ha flera barn runt omkring sig. Men de va jätte roligt att dom va med. 


Hoppas att ni kommer förbi snart igen :)


   

Resten av kvällen tillbringar jag med dom här 2 sötnosarna.


Nu ska jag sätta mig och leta bröllops present. Syster och Fredde gifters om knappa 2 veckor. Måste hitta någon de va på tiden present lixom. 

Frågan är bara vad man ska köpa.


Kram på dig


Av Jill - 1 januari 2014 11:55

Gott nytt år. 2014 och jag blir 31 i år. 

Känns som de kommer bli ett riktigt bra år i år. 

Vissa säger så av bara farten för att de är de man brukar säga varje nytt år. 

Men i år ska de bli ändring på väldigt mycket. Å de är nått jag verkligen ser fram emot.


De jag vet att jag bör bli bättre på är å höra av mig, men de gäller inte bara mig, de gäller en hel drös andra oxå. Men jag kan bara utgå ifrån mig själv så jag ska bli bättre på å höra av mig. 


Hoppas att ni inte är för bakfulla idag. 
Jag är de då inte, för jag har inte druckit någonting sen i sommras någongång :)


KRAMAR

Ovido - Quiz & Flashcards