Angelbreath

Alla inlägg under juni 2011

Rio

Av Jill - 27 juni 2011 07:34

Jag har sett filmen Rio. och blev helt kär.


 

Av Jill - 26 juni 2011 22:06

Känslor de är ingenting för mig längre.
Jag är bitter, känslolös och kall. Identitet iskall.
De är inte jag som har skapat mig själv till de jag har blivit. Alla de idioter som format mig tilldehär. Jag hoppas de kommer stå idiot i era pass hädanefter.


 

Av Jill - 23 juni 2011 17:27

Jag blir så luckig av denhär reklamen :)


Av Jill - 21 juni 2011 09:58

I lördag va jag på fest på SSAB.
 
De va riktigt maffigt, hmm de ordet använder jag typ ALDRIG, så de blir nog ett passande ord. hihi.

Men de va ett himla drag.
Annelie Rydé va kvällen konfransier "hmm stavning"
Sen kom Magnus Carlsson upp på scenen. Å du må tro alla jublade. De va en väldigt bra inledning på en skit bra kväll.

Senare spelade även Linda Pritchard, Jerry Williams och Alcazar.


En mega trevlig kväll, men en gnutta mycket alkohol.

Var av baksmä'llan i 2 dagar haha.


 

Av Jill - 20 juni 2011 23:49

Various Artists – Jackass Number Two
"Jackass"-stjärnan Ryan Dunn dog natten till måndagen i en bilolycka.

   

Vid tretiden natten till måndagen avled Ryan Dunn i en bilkrasch nära sitt hem i West Goshen, Pennsylvania. Av okänd anledning körde Dunns Porsche i hög fart in i en skog och Dunn och en till person avled i kraschen. Bara några timmar innan olyckan lade Dunn upp en bild på Twitter där han satt och drack alkohol på en bar med några kompisar, men enligt polisen är det för tidigt att säga vad som orsakade olyckan. En teori är dock att hastigheten kan ha varit för hög.


Du är otroligt saknad runt om i värden Ryan.

 

Vi ses i Nangijala love


 

Av Jill - 16 juni 2011 17:20

Lite aviss får man väll säga att man e på lilla sessan som har sitt först sommarlov. Skulle vara lite mysigt å ha sommarlov igen :)  


 

Av Jill - 14 juni 2011 13:54

 

Det är bara att bryta ihop och gå vidare.

 

Ovido - Quiz & Flashcards