Angelbreath

Alla inlägg under juli 2014

Av Jill - 31 juli 2014 21:12

Här har de inte skrivits på länge. De har inte hänt så jätte mycket. Jobbar mest. Orkar inte göra så mycket i värmen.
Moster blev jag igen den 3e juli oxå. Till en liten Isabell. Helt bedårande söt. Här inte träffat henne så mycket än. Tyvärr. Men hoppas på att de blir mer snart när jag börjar jobba skift igen. Jobbar dagtid nu. De är ingen favvo men de får gå.

Nu är jag ledig tills på måndag igen :) nästa vecka kommer bli en väldigt bra. Men lite jobbig vecka. Mer om de får ni reda på om en vecka :)

Puss å kram

Av Jill - 21 juli 2014 20:08

Idag tog jag och Sofie vårat pick å pack och drog ut till stavsta och kikade på flygplanen när dom landade och startade. Drack kaffe, solade och pratade. De va riktigt mysigt :)

Nu ser dock mina axlar ut som en kräftskiva.


                       


Av Jill - 6 juli 2014 04:39

Hej hopp sig plopp ;)
Ja nu va de ett tag sen jag skrev.
Jobbar för fullt. Skönt. Äntligen har jag kommit in i jobbet ordentligt. Köra tak kram är typ de roligaste som finns :)

Inte nog med de. Det har kommit en bebis till släkten oxå. Nämligen en Isabell. Hon kom med värmen. Så nu är jag en stolt moster igen :) Hur härligt som hellst.
Hoppas på å få gosa massor när dom kommer hem :)

Pläd å kramen

Ovido - Quiz & Flashcards