Angelbreath

Alla inlägg under november 2013

Av Jill - 30 november 2013 10:09

Idag är jag på väg upp till Stockholm. Känns som man bara jobbat och sovit den senaste
månaden så de är skönt å komma iväg en stund, lite egen tid :) Å jag som har gått i varma kängor sen jag köpte dom för ca 3 veckor sen. Men idag tänkte jag att jag skulle ta mindre varma dojer på mig. För när man går i affärer blir man juh varm. Tog på mig mina converse. SMART idé Jill?!? OMG jag håller ärligt talat på å förfryser fötterna av mig.
Å nu åker man förbi vagnhärads infarten p de är helt vitt på backen av frost. Kommer komma hem med fötterna i en påse tror jag.

Puss på dig ha en otroligt fin lördag :)

Av Jill - 28 november 2013 17:33

Njaaaa idag är de torsdag. I morgon är min sista dag på jobbet. Inte hört nått om fortsatt. Men hoppas gör man juh i alla fall. Får se vad dom säger i mörå. På lördag blir de i alla fall upp till sthlm. Skönt å komma bort från byhåla lite i alla fall :)

Puss på dig

Av Jill - 26 november 2013 15:40

Varför är jag så ruskigt förbannad hela tiden? Minsta lilla grej så säger de kaaablaaaam och jag blir snorförbannad. Riktigt jobbigt faktiskt. Ja ja de går väll över får ja hoppas.

Av Jill - 19 november 2013 10:14

Den där tjejen som förevigat skulle få vara singel och partypingla. Hon träffade sin drömprins på en plats som "Gud glömde". Till en början va de bara "han" den där snygga killen som jag nog aldrig har en chans på.

Senare efter ett helt år blev de lite oskyldigt smsande. Å plötsligt på en som började som en skiftlags middag övergick i ett hånglande, eller kanske snarare halft äta upp varandra inne på en bank och fortsatte inne på rockbaren. Sen den dagen har de varit vi.
Vi flyttade ihop efter en vecka och jag kan nog räkna dagarna på en hand, som vi varit ifrån varandra.

Du är min stora kärlek Daniel och jag älskar dig mer och mer för varje dag jag får vara med dig :)
Du är min bästa och mitt allt.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards