Angelbreath

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Jill - 4 februari 2011 12:46

  Dag 06 – Min bästa vän

 

Min bästa vän heter Madelene Anklew och hon är född 19 oktober 1983 så hon fyller 9 månader efter mig, vilket måste betyda att hon blev made in sweden under min fantastiska månad Februari.


Maddo är min själsfrende.

Emellanåt tänker vi så snuskigt lika och säger så lite saker.


Vi har varit så pass tighta som vi är idag, har vi varit sen sommaren 2009. Vi har känt varandra sen 2005 då vi gick på praktetet ihop. Innan dess gick vi på samma gymnasie, men vi umgicks inte då.

2009 lämnade Madde ett stormigt förhållande och jag stöttade henne igenom den svåraste tiden. Efter de har vi umgåtts nästan varje dag.

Hon är min absolut bästa vän och jag kan prata med henne om allt.


Vi har gjort många galna upptåg Madde och jag.

Rockbaren är vårat andra hem och de var med stor sorg i hjärtat när vi fick höra att Rockbaren hade blivit rökskadat i Tandori branden.

Men nu ser vi fram emot när dom öppnar igen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards