Angelbreath

Alla inlägg under september 2013

Av Jill - 24 september 2013 10:42

I torsdags bet jag sönder en tand. Idag var jag och lagade den. De visade sig att de var en lagning sen förr som hade spruckit. Så de kalaset kostade mig 1145 kr jajjemen. Dyrt fy fan men nu är min tand glad igen.
Denna vecka provar jag oxå på de här med att lämna barn på dagis på morgonen. De är väldigt mysigt å få väcka en trött unge på morgonen och mysa lite :)
Jag har juh nämligen blivit utlåten till favorit numera här hemma. De känns väldigt bra. Har tagit nästan ett år. Men nu är vi äntligen där :)

I morgon bär de av in till Nyköping med Millan vi ska köpa en varsin ljuskandelabel av en tjej i nypan :) nu äntligen ska jag få en sån :) sen ska jag eventuellt fika med Madde och Sofie, de kommer bli en bra dag i morgon.

Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards