Angelbreath

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Jill - 22 februari 2011 12:36


Såsom solen alltid skall finnas på våran blå sommar himmel,

och stjärnorna pryda våran vackra kvällshimmel,

så skall ditt namn förevigt stå skrivet i mitt hjärta.


 

Den här lilla dikten fick jag för länge sen av en väldigt fin vän.


Tack för att du finns Peter.

Av Jill - 22 februari 2011 12:14

  Dag 24 – Det här får mig att gråta


Sparzanza – Rebel Yell - Radio Edit


Hade den här frågan kommit för typ två år sen så hade jag sagt att jag gråter  aldrig. och de gjorde jag inte heller. Jag va ganska iskall och avtrubbad om jag får säga de själv.

 

Sen träffade jag en halt fantastisk kvinna som har lärt mig otroligt mycket saker om hur man kan vända upp sitt liv till rätsida igen...

...och de har varit så nyttigt för mig....

 

Vid ett tillfälle sa hon till mig

....du måste gråta klart......

och de har jag gjort sen den dagen. Ut med skiten bara. Gråt tills tårarna är slut. Är du ledsen, gråt då.

Jag är en mycket känsligare och ödmjukare människa idag.


Va inte rädd för att gråta....


Idag gråter jag mest till filmer.

och självklart tragiska händelser. men dom är inte så många som tur e.


 

Ovido - Quiz & Flashcards