Angelbreath

Alla inlägg under juli 2012

Av Jill - 30 juli 2012 11:51

Idag är de måndag och jag är trött som aset. Håller på å somna hela tiden. Men de här ska gå bra. Är juh ledig onsdag till söndag :)
Hoppas på att jag hinner träffa alla som jag tycker om och hinner hitta på de jag vill. :) i morgon efter jobbet blir de nog loppisen jogersö :) om vädret tillåter.

Kramkram

Av Jill - 28 juli 2012 17:25

Ikväll blir de tjejkväll å gott å dricka å mys :)
De ska bli kul :)
Ha en superfin lördag <3

Av Jill - 27 juli 2012 07:11

Idag är de FREDAG och jag vaknade innan klockan i morse så jäkla nice. Jag är utvilad :)

Nu frukost på jobbet!

Av Jill - 26 juli 2012 17:45

Idag kan jag med ett tungt hjärta berätta att våran älskade familjemedlem (hunden) Roffe har lämnat oss.
I söndags lämnade han våran jord.
Det har varit en tung vecka. Med mycket gråt.

Av Jill - 25 juli 2012 21:52

Jag fick skoskav utav bara faan idag när jag gick till jobbet idag. Så idag har man varit halta Lotta.

Har farit runt i hela stan och shoppat efter jobbet med min Baloo oxå. De va kul :)

Nu blir de nanna kudden. Natti puss

Av Jill - 24 juli 2012 22:13

Idag var jag och Madde och käkade på rökeriet. De va väldigt mysigt. Sen gick vi längs ån hem och skrattade och skämtade som bara vi kan :)

Tack för att du finns min Preditor

Av Jill - 23 juli 2012 20:36

Idag är de måndag och de är jobbade igen. Jobba dagtid är verkligen jobbigare än jag trodde de skulle vara.
Duktiga ni är alla som gör de varje vecka. Jag är mer en skift människa.

Av Jill - 22 juli 2012 21:45

I minnet du lever
Du finns alltid kvar
I minnet vi ser dig
Precis som du var

Ovido - Quiz & Flashcards