Angelbreath

Alla inlägg under mars 2011

Av Jill - 31 mars 2011 20:52

Kent – Om du var här


Jag har värsta chansen till kärlek just nu.

Men jag vet e faan om jag vågar. Bara tanken att få krama om han gör mig helt generad. Men sen kommer ju dom där läskiga tankarna upp i huvudet igen som de alltid gör när jag är lite intresserad.

"Mig är ingenting att lita på och kommer han klara av mig"

Men saken är den att jag vet att han klarar av mig, och jag skulle vara jäkligt bra för honom oxå. Vi kan plocka ner varandra på jorden när de behövs.

 

ELLER ÄR DE BARA VÅRKÄNSLOR...jag vet att jag blir jätte lätt kär och intresserad av ALLA på våren. (Men de känns lite mer än så.)


 

Av Jill - 30 mars 2011 14:08

Idag ringde dom från SSAB och frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där. och självklart svarade jag med ett uppspelt JA!

 

...och när då Daniella säger: Då vill vi erbjuda dig ett sommarvikariat....

Då höll jag ju på att strilla av stolen... hjärtat började bullta hårt och blev super duper glad.

Så fort vi hade lagt på...ringer jag min storasyster och säger JAG FICK JOBBET! Hon blev minst lika glad som jag var.


Sen ringde jag mamma och sa:
sitter du ner?

Jaa säger hon..

Jag har fått jobbet mamma!

JAAaaaaaaaaaa! hör man i andra änden av luren...


Sen åkte jag och solade med Linda och Camilla och efter de blev de lunch med min syster och min "plast" syster Linda. hihi


Nu ska jag strax bege mig hem till min Pärla och pussa på bebis Sixten och krama på Meija och fika :)


IDAG ÄR EN BRA DAG!


 

Av Jill - 29 mars 2011 21:30

Nytt VIRUS härjar just nu på FB!!! (RHFPS-virus) = *rumpan-har-fastnat-på-stolen*

Viruset klistrar fast dig på din stol och du kommer inte loss på flera timmar!
Hushållsarbete blir ogjort, barnen svälter och hunden kommer inte ut!
Troligtvis förlorar du all kontakt med omvärlden också.

.........Sätt in denna i din blogg och varna andra NU........

Av Jill - 29 mars 2011 21:27

Installerar Beach-figur 2011. Vänta ...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
System error, please try again to next year


Av Jill - 29 mars 2011 21:13

Nu ikväll har jag varit på ljusparty på temakrogen.

 

När man kom innanför dörrarna kände man en otroligt mysig doft av massor av goda dofter. Jag ÄLSKAR partylite ljus. Dom luktar sååå GOTT.  I alla fall dom som jag köper. hihi.


Jag köpte teljus i både stor och liten form.

Dom stora är i doft av förföriska fikon och dom små är i min absoluta favvo svart orkidé.

 

Betalt och klart e de så nu e de bara å vänta och hoppas på att dom kommer snabbt.


 

Av Jill - 27 mars 2011 20:47

Amanda Seyfried – Little House


Har sett filmen Dear John idag.

Vilken faktastiskt film säger jag bara. Ååå de har verkligen brännt i hjärtat när jag har sett den. Både gläde och snärta.


Av Jill - 27 mars 2011 17:15

Sommartid idag.

Jag lika förvirrad som vanligt, vet inte om telefonen och datorn har ställt om sig själv eller om jag måste göra de. Pinsamt så fick jag fråga mina kära vänner på facebook va klockan är. Snälla Tiina svarade och berättade för mig vad klockan var. SUPER TACK FÖR DE...


Sen skulle jag då gå upp och göra i ordning mackor i micron. Och de va de sista den micron gjorde. När jag då skulle vrida tillbaka den som man bestämmer hur många minuter/sekunder de ska värmas. Så går vridknappshelvetet sönder. Så man kan snurra den runt runt runt runt de tar aldrig stopp. Vilket innebär att jag inte ens kan få igång den :( De va inte vad jag har råd med nu.

Så det blir till att flirta lite med pappsen och fråga om han kan kolla på den. Annars får jag la köpa mig en ny någon gång när man har råd.


Men jag hoppas ju på att jag får de där jobbet jag har sökt och varit på intervju på så jag får den där niciga lönen man får på de jobbet så man kan köpa sig en ny micro. Men ugnen funkar så får la nöja mig med den.


  Ja i alla fall efter detta gick jag till affären för att möta Madde och handla lite och sen gå hem till mig på söndagsfika.

De blev kaffe, hallongrotta och ben and jerry glass.... de är fiiiiina grejer de sörrö.


Efter de spelade vi stress en sväng till den här låten

Alestorm – Keelhauled

och de va INTE ALLS stressigt..jag LOOOVAR....Sen tog vi och spelade Guitar hero och de gick ju som vanligt. Men hur som vanligt är de behöver vi inte säga till någon.


Så nu är de nog faktiskt slut på mitt tjötand...

Eller ja jag måste ju faktiskt säga att jag och Madde va skit duktiga igår. Eftersom mina katter (som har varit förbannats gratis dom senaste dagarna) har förstort min fondtapet.

Så har vi rivit ner den.

TACK FÖR HJÄLPEN JÄTTE MYCKET MADDE.


 

  

JLT

Av Jill - 24 mars 2011 21:14

Otroligt snygga och bra är dom killarna i John Lindberg Trio.

Ovido - Quiz & Flashcards