Angelbreath

Alla inlägg under april 2011

Av Jill - 30 april 2011 11:58

Då var det dags att uppleva årets Ballroom Rumble. Artister är följande :

Jack Baymoore & The Bandits - Sweet Emma & The Mood Swingers - 20th Flight Rockers ( Fin ) - Johnny Hootch Gang -
The Amazing Knicker Kittens. Scen på utsidan, Bilutställning mm

 

OBS! Endast kontant betalning i entrén!

Heller inget förköp, utan först till kvarn!

Av Jill - 29 april 2011 14:48

Headhunterz – The Sacrifice


Nu kan sommaren komma, nu har jag både köpt snygga öhängen och äntligen hittat en jätte fin bikini. Så nu kan här badas i sommar.

Örhängena har jag köpt på ur&penn

20 kr styck.

       

Min fina bikini är grön med färglada blommor.

 

Jag blev kär så fort jag såg den :) 198 kr va helt ok för en bikini tycker jag.


Nu ska jag förökta stöka fran nått från garderoben som man kan ha ikväll när vi ska på Hamnmaggan oxå. Dom öppnar idag och vi är 9 st som ska dit och käka och kolla Gul front med Yellow Mike i spettsen. Ska bli riktigt kul.


 

Av Jill - 29 april 2011 13:02

Meh de e faktiskt inte så lätt ibland....

Av Jill - 29 april 2011 12:50

Vilken fantastisk låtskrivare och människa.

De värmer mitt hjärta så mycket, när de är människor som verkligen tar tag i sina liv och styr upp dom till de bättre.


Av Jill - 28 april 2011 10:27

Igår Ondsdag va jag med min bästa Linda heeela dagen.

Började dagen med att gå upp såklart och käkade frulle. Efter de gick jag ner på stan och lämnade in ett papper på lernia och efter de gick jag på Gina tricot och köpte nya leggings och sen hamnade jag visst på ur&penn och köpte 3 par örhängen. Sen begav jag mig hem till Linda för att dricka kaffe.

Satt där och snackade, och vi hade lite lagom småtråkigt då kom Jimmy Vestberg förbi och fikade lite och sen kom Beckis förbi.


När dom åkte så gick jag och Linda ner på stan och gick på bolaget och käkade på donken... Efter de blev de kraftig matkoma... Men de hjälpte vi med lite mer kaffe.


När kl va 18 skulle vi till Minoo och Ubbe och gossa bebis.

Lilla Kevin trivdes hos både tant Linda och tant Jill :)


Riktigt söt och snäll liten kille de där.



Efter att vi hade varit hos Minoo och fått ännumera kaffekoma så åkte vi till Becka och drack lite vin. De va väldigt mysigt. Men sen ville dom andra flickorna dra till Rockbaren. De är inte mitt ställe längre känner jag. Vet inte varför jag känner så heller..


Jag som jämt va där förut....

Jaja puss å kram ses på stan...

 

Av Jill - 23 april 2011 23:30

I Onsdags började jag mitt efterlängtade sommarjobb på SSAB och ja idag har jag jobbat min andra eftermiddag.

Jag kör traverskran och de är baskemig inga lätta grejer de inte. Men de går bätte och bättre för vaje dag som går. Och efter varje natt som jag får sova på saken. För att köra praktiskt i några timmar och sen vila och sen köra några timmar är skit bra, men de är såå viktigt att få sova på saken oxå.


Min handledare heter Emil och ser precis ut som OLA.

  Jag tycker de är jätte kul, har dock inte vågat säga de till han är, men ja medtanke på hur mycke han skrattar och blänger på mig så kanske jag ska säga de åt han... hehe

"Jill sluta feeeega" hör man titt som tett...hihi

Men de är kul. Än så länge trivs jag jätte bra. Känns som en lättsam grupp :)

I morgon är sista eftermiddagen sen väntar 2 nätter sen långledig i 5 dagar.


 

Av Jill - 23 april 2011 23:24


Jag älskar denhär låten.

Kan lyssna på den hur många gånger som hellst.

Men hittar den inte någon annanstanns än på tuben...


Av Jill - 22 april 2011 11:19

Av alla ställen på SSAB så hamnar    jag på samma ställe som han som slet ut mitt hjärta ur kroppen och hoppade sönder det. Igår va de hans lag som skulle byta av oss, de kändes som ett slag i magen. Men nu vet jag i alla fall att jag kommer träffa på honom. De är väll dax att glömma och gå vidare nu.


Nu ser jag i alla fall fram emot att lära mig massor av saker i helgen.

Ska jobba eftermiddag :)


Ovido - Quiz & Flashcards