Angelbreath

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Jill - 30 januari 2011 22:53


  Dag 01 – Om mig

 

Ja det är ju alltid lika lätt å berätta någonting om sig själv.

Men jag gör väll så att jag svarar på 7 snabba frågor.

Namn: Jill Erixon

Smeknamn: Pillpill, Jillan, lillstrumpa (är dom vanligaste)

Födelsedag: 10 Februari. Och här näst blir jag 28

Utbildning: Barn o fritid och kock

Musik: Jag är en riktigt hårdrocks brutta. Så hemma hos mig skrålar det väldigt ofta ganska hård musik. Och jag har ingen aning om hur sura mina grannar e på mig för de. Haha

Jobb: Jobbar lite här och där och då och då. Men det roligaste jobbet just nu är på Temakrogen.

Husdjur: Har 2 st katter Saga som är 5 år och Bebis som är 6 år.


Anledningen till att jag valde att göra 7 st snabba frågor är för att mitt lyckonummer ä 7.


Men när vi ändå håller på kan vi ju ta 7 favoriter oxå.


Favoritfilm: Jag älskar äventyrs filmer så det får bli saga om ringen 3oligin.

Favoritfärg: Svart och rosa

Favoritgrupp: Just nu är de Volbeat

Favoritmat: Nää jag vet inte, jag gillar ju all mat haha

Favoritplagg: Min fina nya rockabillyklänning jag fick av Denise

Favoritskådig: Nicolas Cage och Jason Statham

Favorit komiker: Jason Rouse och Al Pitcher


Ja de där får räcka för idag...



 

Ovido - Quiz & Flashcards