Angelbreath

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jill - 26 januari 2011 12:24

 


DAGEN TILL ÄRA


Idag är de Onsdag och jag sitter här och lyssnar på musiken som jag har på min spody, men jag har tröttnat på all musik som jag har där. Blir väll så ibland antar jag. För de är inte lite musik som jag har där.


Men innan de så ska jag ta en fika med Millan. Va et tag sen jag träffade henne så de ska bli kul å prata lite och framför allt visa henne nya frillan. Eller ja den är ju inte så ny för mig, men hon har inte sett mig sen jag klippte mig.


Ja på lördag då ska till mitt nya favvoställe och jobba.

Temakrogen. De ska vara strippshow där på lördag och man kan tatuera sig och så oxå. De ska bli kul å träffa folk som ska dit. Jag kommer befinna mig i garderoben jag.

Ovido - Quiz & Flashcards