Angelbreath

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Jill - 27 januari 2011 10:37

Dyrt satan på fötterna - men jaa fint ska de va


Idag har jag setat och dreglat över skorna som finns på brandos.se

fy faaaaan va snygga skor de finns där.

Jag va ju bara tvungen att spara några av dom skorna som jag tyckte allra allra mest om. Dock vet jag att jag inte kommer ha råd med någon av dom på såååå länge. Men kolla är kul. Troligtvis skulle dom vara jätte obekväma oxå... haha (försöker trösta sig själv lite)







Dom första som jag fastade för på en gång är dom här snyggingarna

ooo I´m in löööw haha


 



Sen blev jag helt till mig när jag fick synd på dom här skorna.

Dom är bara så jag !

Dom är så fina.


 




Sen hittade jag dom där skorna som jag har sucktat efter i flera år och de känns lite att man inte kan köpa dom.





Dom sista som jag hittade är

domhär skorna.

Riktigt fina sommarskor.




SKOR SKOR SKOR

I LÖW IT :)


Ovido - Quiz & Flashcards