Angelbreath

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Jill - 13 januari 2011 15:55


Försökte hitta låten där dom sjunger

can you hear the fucking music coming out of my car

men hittade inte den så fick bli den här :)

Av Jill - 13 januari 2011 15:54


Den här måste man bara se på bio :)

Av Jill - 13 januari 2011 15:42

Nelly – Just A Dream - Main


Värsta ickesovar natten på LÄNGE.

Snart måste jag gå å söka för att jag inte kan sova. Har sovit jätte illa i 3 veckor nu. Jag står inte ut längre snart.

Igår råkade jag somna till filmen Moby Dick som jag kollade på på datorn. Antingen va den så dålig att jag somnade eller så va jag så trött så jag somnade. Jag somnade i alla fall kl 20 i soffan och vaknade otippat kl 00.00 bing... Skit pigg... kunde verkligen inte somna om.

Så jag gick upp och donade lite sen la jag mig i soffan och kollade på tv och försökte tvångs söva mig själv men de gick inge vidare. När kl va 5 på morgonen lyckades jag somna i ca 20 minuter. Vaknade och va lagom irriterad så jag gick upp. Tog en shake, och skrev lite på ett cv som jag behöver få i ordning. Sen när klockan var 7 traskade jag iväg till gymmet och gjorde av med lite ennergi. Kom hem och käkade lite gröt.

Sen har dagen bara trillat på. kl 14 gick jag hem till Luan och drack kaffe och nu väntar jag på att mamma ska ringa så jag får åka med henne till Okkle.

Ska hem till syrran och dricka kaffe och umgås, sen ska jag sova hemma hos mammsen och pappsen.


I morgon blir de jobb en sväng, sen ska jag sola, köpa kattsand och fika hemma hos Iwar. Sen blir de hem och träffa Luan kanske.


Puss å kram (Japp idag är jag lite bitter för att jag inte kan sova)

Ovido - Quiz & Flashcards