Angelbreath

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Jill - 4 januari 2011 00:25


Spöken och spel tvivel och tvång
Månen går upp den ser vad du vill
Lyser i natt och strålarna följer mig
de hör mig viska att


Där du andas där du älskar
där vill jag leva min stund på jorden
Där vi sjunger ska alla himmelens änglar få lust
till samma sång


Ljudet av oss klingar så rent
blir till en bild av kärlekens väg
och hoppet och tro att ingenting är försent
att hjärta ska få ro


Där du andas där du älskar
där vill jag leva min stund på jorden
Där vi sjunger ska alla himmelens änglar få lust
till samma sång


på samma gång i samma sång


Där du andas där du älskar
där vill jag leva min stund på jorden
Där vi sjunger


Samma längtan samma drömmar
samma månen samma toner som samma röst
i samma sång

Av Jill - 4 januari 2011 00:14

Va! va ända in i.. saltpastillens havsorkan.. Jag är ju på ett släp!



jag blåser mig in i rummet....


Av Jill - 4 januari 2011 00:01

 Kärlek tssss

Va hemma hos min bästaste Linda idag nu på eftermiddagen/kvällen och snackade, drack kaffe och te och kollade på tv.

Hon och jag satt och va bittra ihop heter de haha...

De mesta som våra samtal innehöll idag va att

- killar är störda

-  jag är förbannad

- varför man varje gång ska bli blåst

- att de är bara snubbar man inte vill ha som blir intresserad av en


90-talet all over agen

 Sen efter ett tag när Rena rama Rolf började som typ fick för en 13 år sen har börjat gå igen. Och fångarna på jävla fortet går igen... va faan är vi tillbaka på 90 talet igen eller vad är de frågan om...


Marmaduke

ikväll fick jag äntligen rupestumpen ur vagnen och kollade på barnfilmen Marmaduke och de ångrar jag verkligen inte att jag gjorde.

Jag tycker att alla borde se den. Speciellt alla som har en grandis själv....

Jag har inte skrattat så gott på VÄLDIGT länge....



Puss å kraam

Ovido - Quiz & Flashcards