Angelbreath

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Jill - 7 januari 2011 10:24

Rihanna – Man Down


Idag är de fredag och jag gick upp kl 7. Har sovit hela 4 timmar i natt, de är mer än jag brukar få sova. Skulle till tandläkaren kl 8.10 så det va därför jag va tvungen å gå upp så pass tidigt. Men de va skönt å gå upp så tidigt. Hoppas på att jag kommer vara trött ikväll.


När jag gick till handläkaren så gick jag på trotoaren som man brukar, eller ja snarare pulsade fram... dom har ju inte plogat trotoarerna så man får ju välja på att pulsa eller gå på bilvägen och bli påkörd.

Men så gick jag där i alla fall och helt plötsligt trillar de ner med världens smäll 2 meter framför mig en JÄTTE iskoka... Jag skrek till för jag blev så rädd... Fan kunde ju fått den i huvudet juh.


Efter tandläkaren, när man är sådär lagom bedövad i munnen så gick jag och handlade, för de ekade i mitt kylskåp i morgse... haha.. sen gick jag hem och dammsög och diskade.


Vad an denna ansträngning då... JO ni förstår mina PÄRON kommer i eftermiddag och förhoppningsvis Wilmis  oxå.


 

Ovido - Quiz & Flashcards