Angelbreath

Alla inlägg under mars 2011

Av Jill - 6 mars 2011 19:56

 

Av Jill - 1 mars 2011 12:51

om du kände mig skulle du veta att....

idag är jag extremt uttråkad.


Sitter här och lyssnar på spotify och funderar på vad man vill göra med livet. Inte bara vad jag vill göra idag för att jag är så fruktansvärt uttråkad. Utan vad man vill göra med livet. Vill jag verkligen kasta bort mitt liv och stanna här resten av livet. NEJ jag skulle inte tro de. Jag behöver göra någonting helt annat. Jag är ju inte längre lika rädd för att åka själv.....men de tåls absolut att tänkas på.


Nu ska jag sätta mig och skriva en intresseanmälan som jag ska skicka in till olka företag. Men de är inte lätt å skriva en slogan om sig själv. Får ringa min syster och fråga hur jag ska skriva hon brukar vara duktig på de där.


 

Ovido - Quiz & Flashcards