Angelbreath

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jill - 14 mars 2011 10:22

 


De är väll faktiskt så att man får säga vilka.

För det är väldigt många som jag saknar just nu.


Jag måste börja å säga Grattis till min underbara vän Pernilla som har fått en Sixten. och jag saknar dig väldigt mycket min Pärla och jag hoppas vi kan ses snart. Jag vill ju träffa din son oxå ju.


Sen saknar jag 3 st speciella flickor Loan, Bex och Cami som har varit i Thaland i 2 veckor. Dom åker hem därifrån idag, dom borde vara hemma i morgon igen eller nått sånt.


Sen saknar jag en hel bunt som har blivit sådär nykära som TYVÄRR inte har så mycket tid för en vän. Men så kan de vara. Men det är väldigt tråkigt tycker jag.


Min kära vän Pippin som gick bort 2009 har jag på sista tiden saknat jätte myckte. Vila i frid mannen.


Sen är de mormor och morfar som jag dagligen saknar och tänker på. Dom gick bort för 10 år sen. Men de har lämnat ett enormt hål i mig som inte riktigt har läkt än. De kommer de nog inte heller å göra.

SAKNAR ER OÄNDLIGT MYCKET.


 

Ovido - Quiz & Flashcards