Angelbreath

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Jill - 10 mars 2011 07:50

Började den nya arbetsveckan som då startade går med att bli sjuk.

 

Kräktes upp allt på morgonen igår. Men gick ändå och jobbade för illamåendet gick över efter att jag fårr upp de tyckte jag. De gick väldigt bra att jobba och man var ju sysselsatt hela tiden så de kalas bra.

Men sen på bussen hem då började de göra sådär jätte ont i magen igen som magkniptyp, så när jag steg av bussen och skulle gå hem. De va nog den längsta vägen jag någonsin har gott. Den brukar ta en 20 minuter detta tog nog dubbelt så läng tid. Kändes det som i alla fall.

 

Väl hemma kastade jag mig och kollade på filmen TILL DET SOM ÄR VACKERT. Efter den somnade jag och då va klockan 14 någnting sånt. Sen sov jag hela hela dagen och natten, bortsett från att mamma ringde och jag fick lite sms och så.


Och idag när jag vaknade så har jag fortfarande lika ont. suck.. Synd om mig och mitt magont idag.

Ovido - Quiz & Flashcards