Angelbreath

Alla inlägg den 24 mars 2011

JLT

Av Jill - 24 mars 2011 21:14

Otroligt snygga och bra är dom killarna i John Lindberg Trio.

Av Jill - 24 mars 2011 12:03

När jag var
LITEN
Kunde jag trolla och vara en hjälte....
Jag kunde gå på vatten och stanna tiden.

Jag hade makten att förvandla världen och även skapa en ny.
När jag var liten kunde jag trolla,

det var innan jag fick lära mig att jag inte kunde...

Av Jill - 24 mars 2011 11:31

Perkele – Längtan


Om du värmer mina händer, tycker jag om dig.

Om du värmer mina fötter, tycker jag om dig.

Om du värmer min själ, älskar jag dig.



 

Känna den varma vårbrisen mot huden,

blunda och känna hur den virvlar runt i håret och över nacken

Känna en doft av jord och höra fågelkvitter tidigt en morgon när

man går på torr asfalt

Ett stilla duggregn på den varma asfalten som får den att lukta

så där underbart gott.


 

Av Jill - 24 mars 2011 01:09

Jag är jag och de är jag väldigt stolt och glad över. Det är jag och bara jag som har tagit mig till den punken jag är idag. Självklart har jag haft hjälp på traven. Men det är faktiskt jag som har tagit mig hit.

För FÖRSTA gången på väldigt många år kan jag säga att jag är lycklig och jag är nöjd med mig själv. Å DE KÄNNS FANTASTISKT.


Tack till mig för att jag är jag.....


 

Ovido - Quiz & Flashcards