Angelbreath

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Jill - 11 mars 2011 17:48

 


Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera tillräckligt med gas till en atombomb!(Nu börjar det likna något!)


En gris orgasm varar i 30 minuter! (I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!)

En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör.(Stackars! Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...)


Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timman.(Prova inte detta där hemma. Men ärligt lite lockande är de...)


Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud. (Älskling, jag är hemma! Kom hit ska vi kela lite... Vad faan...?!skrattar)


En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd! Det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.(Äää åkt till månen så fixar vi...)


Havskatten har över 27000 smaklökar!(Vad faan kan vara så välsmakande på botten av havet?)


Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen! (Ja de slår ju nästan grisens orgasm där)


Fjärilar smakar med fötterna! (Uuuuuuu)


Den starkaste muskel i kroppen är tungan.(Ojoj....)


Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. (eee bull shitl)


Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa.(Oki, det är nog ganska bra ändå...)


En katts urin lyser under svart ljus. (Svart ljus...? the what now?)


En struts öga är större än dess hjärna. (Jag känner människor med samma problem...)


Sjöstjärnor har ingen hjärna! (Sådana människor känner jag oxå..ha)


Isbjörnar är vänsterhänta. (Om dom byter, kommer de att leva längre ;P)


Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull? (Meh grisen då?)


 

Av Jill - 11 mars 2011 17:38

Ja nu har jag skapat en gästbok här på bloggen...

Skriv gärna en trudelutt i den oxå.


Idag vill jag hissa min kompis Denise för hon fyller år idag.

Nu har hon oxå blivit 28 som mig.

Men man blir faktiskt inte äldre än vad man känner sig.

 

Hipp hipp hurra hurra hurraaaaa på din stora dag gumman.

Puss å kram


 

Av Jill - 11 mars 2011 13:47

 


Oj den här frågan va ju en aningen klurig. Jag har ingen aning om i vilken ordning dessa kommer men nu raddar jag bara upp vart jag varit när jag varit utomlands.


1. Norge

2. Danmark

3. Finland

4. Tyskland

5. England

6. Teneriffa

7. Kreta

8. USA Chicago och Florida


Jag tror att det är dom. Roligaste va såklart USA.

Men saken hör ju till den oxå att jag är fruktansvärt flygrädd...


 

Ovido - Quiz & Flashcards