Angelbreath

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Jill - 23 november 2010 19:51

Petter – En tuff brud i lyxförpackning


Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?

Av Jill - 23 november 2010 19:42


Denhär låten berör mig verkligen!

Av Jill - 23 november 2010 19:17

HAR NI SEX - ELLER ÄLSKAR NI?


    

Vad skillnaden är mellan att ha sex och "älska"


rör vid varandra

Gör ni det mycket och länge är det mer intimt än att bara ha penetration. Om din partner rör vid ditt ansikt,din hals eller dina händer, är chansen större att ni älskar.


ser varandra i ögonen

Om ni inte bara gör det under sex, utan också före och efteråt är ett tecken på att ni älskar!


kysser varandra

Om ni aldrig kysser varandra när ni har sex, så älskar ni tyvärr inte!


tillbringar tid tillsammans

Drar din partner direkt efter att din partner har kommit låter det som om sex är det enda som din parnter är ute efter. MEN om ni kramas, kysser varandra och myser både före och efter sex. Så ÄLSKAR ni!


är påverkade eller nyktra

Hur ofta har du nyktert sex? Om svaret är "sällan" eller "aldrig" kan du behöva ta en funderare på hur det påverkar erat förhållande. Att älska är svårt när du är full.


lyssnar på varandra

Om din parnter inte bry sig hurvida du njuter eller inte. Låter det inte som om ni älskar, ta kontroll över din njutning, NU!

Av Jill - 23 november 2010 00:06

Ikväll har jag varit med Robin och kollat på  

Harry Potter och dödsrelikerna del 1.

Jag kan nu säga att dett är ingen barnfilm längre. Det fanns en hel del scener som jag och tjejerna bakom mig hoppade högt av.

Men jag tycker absolut att det är en väldigt spännande film och det händer saker i den hela tiden. Den blir aldrig långtråkig. Även fast den är 2 timmar och 30 minuter lång.



Tycker de inte va så länge sen man började kolla på Harry Potter,

men de har blivit ganska många filmer under åren.


2001 – Harry Potter och de vises sten
2002 – Harry Potter och Hemligheternas kammare
2004 – Harry Potter och fången från Azkaban
2005 – Harry Potter och den flammande bägaren
2007 – Harry Potter och Fenixorden
2009 – Harry Potter och Halvblodsprinsen
2010 – Harry Potter och dödsrelikerna del 1


Nu väntar vi bara på den sista delen:

Harry Potter och dödsrelikerna del 2

som kommer ut till sommaren 2011

Ovido - Quiz & Flashcards