Angelbreath

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jill - 4 november 2010 12:55

Oskar Linnros – Från och med Du


*Vilken svordom använder du mest?

Fuck

*Äger du en iPod?

Nää vet du va

*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06.30 de va då jag gick upp igår (onsdag)

Hur många resväskor äger du?

eeee en

*Använder du flip-flops?

Ja i sommras gjorde jag de

*Var köper du dina matvaror ifrån?

Handlar nästan alltid på coop extra

*Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
De är ju roligt både och

*Vilken var den senaste filmen du såg?
The new daughter

*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Det spelar ingen roll jag älskar barn så det spelar la ingen roller

*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj. Jag skulle nog börja med att boke en utomlandresa tillsammans med mina underbara vänner. Sen skulle jag åka till norrköping och gå loss inne på newyorker <3

*Har någon någonsin kallat dig lat?
Jajjemen på söndagar är jag lat

*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nepp behövs inte jag somnar såfort huvudet hamnar på kudden haha

*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ska jag vara ärlig så har jag inte ens en cd spelare. Kör all musik genom spotify

*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Nä de va jag som berättade en sån sist. Och de var att jag skulle börja jobba med Susie och att folk inte skulle säga de till henne för de skulle bli en överaskning.

*När var senast någon stötte på dig?
Hahaha det händer väll lite titt som tett, men i lördags tror jag :)

*Vad åt du till middag senast?
Jag åt middad på max i tisdags :)

*Använder du huvtröjor?

Finns det nått bättre?

*Kan du vissla?
Bara innåt

*Vem var den senaste som ringde dig?
Mammsen

*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg-och dal banor är ju roligaste

*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
De gör dom säkert. Men jag kan ju alltid hoppas på att dom inte gör de.

*Vilket riktnummer befinner du dig i?
0155

*Tittade du på tecknat när du var liten?
Jajjemen

*Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Eee hallå jag befinner mig i lilla Nyköping. hmm största gallerian här är ju poljungshage. Men där kan man ändå inte handla nått vättigt.

*Hur många syskon har du?
En storasyster

*Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på hur den människan är

*Vilken film kan du alla replikerna till?
Johan falk vapenbröder

*Äger du några band t-shirts?
Ja 2 st just nu det är syster sol och volbeat

*Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5 st fast en stol är ihopfälld.

*Läser du för skojs skull?
Nej gillar inte å läsa

*Pratar du några andra språk?
Engelska

*Diskar du din egen disk?
ja klart jag gör.

*Har du gråtit offentligt?
Ja men jag hatar att gråta inför andra.

*Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och

*Försöker du alltid lära dig nya saker?
Självklart

*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Att jag vill.

*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nää det behöver han absolut inte, men det är ju trevlig OM han skulle de.
*Kan du kasta macka?
Ja men jag e skit dålig på de.

*Har du någonsin varit på Jamaica?

Nä men jag vill

*Vad har du med dig in på bion?
Lite godis och en dricka

Vad har du för väder?

Idag är det väldigt fint. Lite moln på himlen men 13 grader ute idag.

*Har du en blogg?
Ja det är ju här jag lägger ut domhär frågorna.

Faktum är att jag har 3 bloggar haha

*Gillar du att flyga?
Det är de värsta jag vet, är så FRUKTANSVÄRT flygrädd

*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Måste ha humor och vara en gentleman

*När sov du senast på golvet?
Hmm de va flera år sen.

*Vilken är din favoritdrink?
Frozen strawberry daiquiri 

*Gillar du din boende-situation?
Noooooo

*Vilken är din mammas hemstad(från när hon var liten)?
Oxelösund

*Din pappas hemstad(från när han var liten)?

Nävekvarn

-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 6 timmar men absolut inte mer ä 8.

*Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej de är aldeless för lugnt om dagarna

*Hur gammal blir du nästa födelsedag?
I februari blir jag 28

*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jag är en riktigt ordpolis om någon säger fel men jag stavar ALLTID fel.

*Tror du på liv på andra planeter?
Det är inte någonting jag utesluter.

*Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jenna

*Tror du att Gud är man eller kvinna?

Min gud är varken eller.

*Vad var det senaste du åt?
Sallad med lufttorkad skina

*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det motsatta

*Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min syster ville att jag skulle heta Julia men de tyckte inte Pappa så det fick bli Jill (har jag för mig att historien var)

*Gillar du senap?
Jonnys

*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fan ta dethär om det går åt helvete.

*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja skulle vilja men skulle nog inte våga

*Tycker du om att krama folk?
Ja det är ju mysigt juh

*Skulle du säga att du är trendig?
Hahaha nää verkligen inte

*Äger du en digitalkamera?
Ja men den e ju såmre än kamran jag har på mobilen.

*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Noooo

*Tycker du att du är attraktiv?
Ibland och ibland inte (kl 6 på morgonen är jag inte de men håret åt alla håll å kanter)

*Vad är du allergisk mot?

Hmm jaa allt som blommar på våren. men jag lider inte allt för mycke av de.

*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nää verkligen inte. Men tycker att det är förjävligt hur djuren behandlas ibland.

*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonathan


Jaha nu har jag slagit ihäl 27 minute av att bara svara på dumma frågor haha

Nu ska jag ta å slänga mig i soffan en sväng innan det är dax att gå iväg och träna ett par timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards