Angelbreath

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Jill - 2 november 2010 13:15

Nu har jag kollat klart på alla 3 säsongerna av True blood. Har nämligen manglat igenom alla säsonger på en vecka. De e en aningen galet kan kanske tyckas. Men jag fastnade så totalt för den serien.


Lafayette är ju mina absoluta favorit.




Nä nu ska jag ta en sväng om med snabeldraken :)

I morgon börjar jag jobba på Nyköpings sjukhus i köket, är ganska nervös men de ska bli kul :)

Av Jill - 2 november 2010 13:09

Jag är så fruktansvärt trött på YTLIGA jävla människor. När man är full kan man tydeligen hälsas på men inge när man möter samma jävla människa på stan. De kallar jag YTLIGT!

Så nu har jag lovat mig själv att göra en stor utrensning bland folk som verkligen betyder någonting och folk som inte ens kan hälsa på stan.

Jag har träffat massor av nytt folk senaste månaden och de är verkligen inga ytliga människor. Så ut med skiten och in med de nya roliga.


Sen får man ta åt sig om man känner sig träffad. Men jag tror knappas att dom ens skulle lägga ner energi på att läsa min underbara blogg...


love u bitches!

Ovido - Quiz & Flashcards