Angelbreath

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Jill - 10 november 2010 13:57

Jag har blitt en hemnet hora. haha

Jag är så jäkla trött på min lägenhet och drömma får man ju alltid. Så om någon skulle komma och kasta in en sådär 4-5 00 ooo till mig så skulle jag köpa någon av dom här lägenheterna :)


http://www.hemnet.se/beskrivning/972896?r=2


http://www.hemnet.se/beskrivning/978255?r=2


http://www.hemnet.se/beskrivning/932169?r=2

Av Jill - 10 november 2010 13:15

Hmm jag börjar bli lite orolig att det kommer bli som förra året.

Då hade jag ju varit hos tandläkaren och fått ny tandkräm och då fick jag jordens förkylning som sen gick över i hosta i 3 månaden som sen gick över till att jag hade 4 st lunginflammatione på raken. Sen en halsfluss. Mitt imunförsvar hade slagits ut.


(Då fick jag börja med naturläkemedel eller tillskott som det heter. Både koppar, magnesium, vitaminer och bifasid som ska bättra på tarmbakterierna.)


BLI SJUK AV EN JÄVLA TANDKRÄM!

 

Vet faktiskt inte om det va den, men eftersom det var antibakeriellt i den och de får man inte få ner för mycket i magen för då försvinner tarmbakterierna som man måste ha för att vara frisker.


Men nu har jag i alla fall varuit på återbesök hos tandläkaren igen. de är väll 2 veckor. och då fick jag en NY tandkräm igen. Även fast dom läxade upp mig och sa att "Men de förstår du väll att man inte kan bli sjuk av en tandkräm". Så nu har jag i alla fall fått ut en ny tandkräm och VIPPT nu är jag tok förkyld. Såhär förkyld brukar inte jag bli. Det är både feber, snorigt och ont i halsen.


Så nu är jag orolig att det ska börja om igen.


Och DÅ vill inte min tandläkare träffa mig kan jag lova. UJUJUJ va jag kommer läxa upp honom då.

Ovido - Quiz & Flashcards