Angelbreath

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Jill - 15 november 2010 08:11

I´m not free yet


Fri så länge du faller
Långt under ytan
dit bara tanken når
har jag min egen lilla värld
där jag kan slicka mina sår
Månens kalla sken lyser tungt
genom sprucken asfalt tärd av tiden
Med bultande hjärta sjönk jag ihop på golvet och.... grät


Ber om ett plåster som ska läka alla sår
Men tiden är den ända plåster som är tillräckligt stort för dessa sår


Lägg din hand på mitt hjärta
Kom känn hur det brinner
Trodde du kärlek är någonting som försvinner
Nej, det som en gång brunnit
Kan alltid lockas att brinna
Det som en gång funnits i hjärtat
Kan aldrig försvinna
Så, kom följa med mig
Minns den kärlek jag en gång gav dig


Hus brinner ner, människor dör men äkta kärlek är för evigt.

Av Jill - 15 november 2010 08:06

A Static Lullaby – Toxic


Ja idag ska jag Cami, bex och lou åka till Ullared och handla oss fattiga på Gekås...

Men Kim skrev nyss till mig på fejan att han inte får liv i våran lilla lou, och de är inte de lättaste å få upp henne ur sängen på morgonen.


Men förhoppningsvis så kommer hon upp till kl 9 när vi ska åka :)


jag tycker i alla fall att de ska bli tog skönt å komma hemifrån i 2 dagar :)

Ovido - Quiz & Flashcards