Angelbreath

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jill - 16 december 2010 12:21

Partillo Productions – Okänt Nummer


Jag har så hittat min låt. Jag älskar reggae och jag HATAR folk som ringer från skyddat nummer. Så den här låten är sååå min låt   


Idag fick jag mig en glad suprice. Nisan ringde mig precis när jag bara ville vända mig om och dra täcket över huvudet och säga jaha nää inge jobb idag heller å inte faan är de sommar heller.... FAAAN oxå.

Men då ringde Nisan och vi pratade om både dejting av snubbar, att hundar är äckliga som tycker att oxpenis är gott och att mamma ska vara hundvakt till Yunsan på fredag. Då blev de faktiskt en bra morgon tillslut.


Nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska komma och hämta mig så jag får komma hem till henne och dricka kaffe och mysa med Mimmlo   .



Jag längtar otroligt mycket tills på söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards