Angelbreath

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Jill - 14 december 2010 18:36


Åååh jag visste inte vad jag skulle ta mig till så mycket skrattade jag när jag såg denhär för första gången hahaha

Av Jill - 14 december 2010 11:41

Jag satt på msn och pratade med min goda vän Jonas. Saken hör till den att jag vet att jag brukar blir arg på honom när han börjar diskutera med mig. Men idag tänkte jag nu JÄVLAR ska jag bara vara så lugn som jag bara kan och säga de som kommer från hjärtat. och de här blev slutresultatet. Känner mig stolt som inte blev arg.


Jonas Andersson säger hej

Jilly Angelbreath säger hur är de?

Jonas Andersson säger bra läser realistiska nyheter...propaganda

Jilly Angelbreath säger är de intressant??

Jonas Andersson säger ptja....fakta om invandrares brott skrämmande

Jilly Angelbreath säger okej... ja skrämmande de förstår jag.

Jonas Andersson säger du är ju antirasist, du gillar ju svartskallar terrorister, gruppvåldtäktsmän....that's your shit

Jilly Angelbreath säger bara för att jag inte är hatisk betyder ju inte de att jag tycker det är okej med brott, de spelar ingen roll vad det är för hudfärg

Jonas Andersson säger 75% av brottslingarna i malmös fängelser är invandrare suck on that

Jilly Angelbreath säger de är mycket möjligt de är jag inte insatt i. Men jag tycker inte man kan dra alla över en kamm bara. Jag är inte en sån människa som hatar. Om du är de då får de stå för dig. Men Jonas du behöver inte säga att jag gillar terrorister och gruppvåldtäktsmän. Du borde veta att jag inte gillar sånt.

Jonas Andersson säger efter den här självmordsbombaren har jag blivit helt 100% i min övertygelse om nazism och jag sprider mitt budksap efter det

Jilly Angelbreath säger Men du behöver inte säga sånt till mig. Jag står ju för vad jag står för och de som brinner för mig de är jämnställdhet mellan kvinnor och män. Och de där är din grej. Men jag vill hellst inte diskutera de med dig. För de känner jag att de är inte givande för mig. Kan du respektera mitt va? val ska de stå

Jonas Andersson säger jag kan respektera ditt val, om du respekterar min åsikt...och det jag gör för kampen mot muslimer

Jilly Angelbreath säger Jag respekterar vem du är. Det gör jag absolut. Men de betyder inte att jag stödjer dig i allt. Men respekterar dig absolut med all min kärlek.

Jonas Andersson säger respekterar du att jag är för utrotningsläger av sånt skit som våldtar, mördar o.s.v ? inklusive svenskar dock är dom ju i klar minoritet Jilly Angelbreath säger Jag respekterar dig för de som du tycker. Sen att jag inte tycker samma sak det får du respektera. Jag är ju för antivåld.

Jonas Andersson säger jag är emot våld....däremot för en human avlivning av dessa kreatur jag vet inte....gas.....el....gift, whatever

Jilly Angelbreath säger Dom som har gjort sånna brott som pedofeli och ja de finns nog en hel del brott till som jag kan komma på. Då förtjänar man absolut ett döds straff, men inte att bli brutalt avrättad. De känns för mig inte mänskligt. Då är ju inte omvärden bättre.


 

Ovido - Quiz & Flashcards