Angelbreath

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Jill - 7 december 2010 22:09

Det finns ett talesätt som lyder


Smärtan är tillfällig, stoltheten är för evigt


och det har jag bannemig visat mig själv idag. Trotts ond muskel på baksidan av låret (som visserligen inte gjorde så ont idag) så har jag varit på gymmet och slitit  i 2 timmaridag. För idag har jag verkligen kört igenom många muskler i min kropp.


 


Det är en så totalskön känsla när man varit och kört stenhård träning och sen när man kommer hem och har duschat och man börjar gå ner i varv. Det är de bästa jag vet. Det går egentligen inte och genföra med någonting annat.


Idag kan jag faktiskt säga att jag är STOLT över mig själv att jag har tagit mig i kragen och börjat träna. Sen är det en STOR inspiration och se på Cami som jag tränar med eftersom hon gått ner 28 kilo sen i Februari.

Ovido - Quiz & Flashcards