Angelbreath

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Alla flyttar ifrån mig

Av Jill - 24 augusti 2011 21:26

Evanescence – Breathe No More (B-Side Version)

Jag vet inte riktigt vad jag gjorde i mitt förra liv, som fick mig att hamna i denhär situationen. Alla mina älskade vänner flyttar ifrån mig. Jag önskar jag kunde klona mig så jag kunde flytta med varje kompis.

De gör så ont i mig, att en efter en flyttar ifrån mig. De gör mig fruktansvärt ledsen. Snart har jag ingen kvar här och då är de bara för mig att flytta härifrån oxå.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill - 18 april 2015 07:05

nu är de säkert många som gett upp hoppet på min blogg. Men vipps så händer de. Här är jag igen. I januari skrev jag att de va en resa som började och skulle ha första anhalt i april. Riktigt så blev de inte. Jag började nämligen på itrim och tänkt...

Av Jill - 7 januari 2015 14:42


jag har tagit en paus från skrivandet här. Har lite annat för mig just nu. En resa som började 1 januari 2015 och som första anhalt blir 1 april 2015. Jag återkommer senare med er detaljer. Just nu är de bara för mig. Men spännande är de verklige...

Av Jill - 5 december 2014 19:18

varit på blixtvisit på alovera kväll med bästa Flisan. Fått mitt fejs rent. SSAB skit gör nått visst med fejset så man blir helt förstörd. Men nu är jag ren och snygg igen. Nu ska jag bara fundera på vad jag ska köpa. Blir dyrt dehär. Hehe Puss å ...

Av Jill - 2 december 2014 13:59

November sa bara swish iväg. Den månaden brukar kännas som 3 månader annars. Snart lucia och jul och grejer. Ska jobba eftermiddag på julafton i år. Känns helt okej ändå. Känns dock som att jag bara jobbar och är ute med hundarna och cyklar i mot...

Av Jill - 3 oktober 2014 10:02


Fredags mys. Nja inte denna vecka tyvärr. Idag är de eftermiddags skift som gäller och utbildning på jobbet. Men de blir nog en soft eftermiddag i alla fall. Nu ska jag skrax ut och köra lite bil med pappa. Sen ska jag hämta ut Dannes och mina ny...

Ovido - Quiz & Flashcards