Angelbreath

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Jill - 11 augusti 2011 23:23

För att älska någon annan

måste man älska sig själv först!


Det är någonting som jag jobbar med varje dag. Det är inte lätt och det går som en berg och dalbana hela tiden. Vissa dagar finns ingenting som får mig att tvivla på att jag älskar mig själv. Men många dagar vill jag bara stoppa huvudet i sanden och skaffa mig en avstängningknapp på hjärnan.


Men jag har kommit fram till de, att än så länge älskar jag inte mig själv, och de spelar ingen roll hur mycket jag vill älska andra. Jag kan inte göra de, och de gör ont i mig att inte kunna älska andra människor.


Detta är självklart någonting som jag kommer att jobba med och en dag ska jag kunna älska mig själv och andra människor som jag tycker om.


 


Av Jill - 11 augusti 2011 00:28

Det är så fruktansvärt tragiskt att du lämnat denna värld så hastigt.

Du är för evigt saknad.

 

Skänker mina tankar till dina föräldrar, din bror och flickvän.


http://www.bike.se/nyheter/man-dog-vid-crosstavling-91928


http://www.sn.se/sport/1.1144135


 

Ovido - Quiz & Flashcards