Angelbreath

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Jill - 5 augusti 2011 23:06

Jag har kommit till insikt att jag MÅSTE göra nått drastiskt för att inte tippa av kanten av tristess. Så därför har jag skaffat mig en personlig tränare, och hon måste vara den bästa som finns. Hon lägger ner så mycket tid i denhär. Det är otroligt inspirerande. Jag är sjukt taggad att bara sätta igång på riktigt nu.


Men först och främst ska jag komma fram till vad mina mål är och vad det är jag vill uppnå. Jag har mina små tankar, och de kommer bli så bra.


Jag har inte för stora delmål och det är absolut någonting som går att genomföra.


 

Av Jill - 5 augusti 2011 23:00

!!!!

De är reklamen för denhärsidan.

http://www.prime-date.se/

Ja tycker de är helt sjukt.

Göra reklam för att HÄR KAN DU VARA OTROGEN!

Va faan ger de för intryck till våra barn?

Att de är okej att vara otrogen?!?


Nä jag blir uppriktigt sagt riktigt FÖRBANNAD när jag ser sånt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards