Angelbreath

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Jill - 14 augusti 2011 15:30

 

Av Jill - 14 augusti 2011 14:48

Jag fick äran häromdagen att träffa denhär sötnosen.

Jag ville ju bara stoppa han innanför tröjan springa hem och sen skylla på att en rovkråka hade käkat upp han.

Ååå han e ju så söt. Ett riktigt yrväder. Men så söööööt, jag blev kär :)


 

 

Av Jill - 14 augusti 2011 14:45

Satt på rocken och fyllesnackade med en av mina äldsta vänner. Så pratade vi om dehär med kärlek. och jag sa de att nä jag har bannemig lekt klart nu, jag vill inte vara singel längre, jag trivs verkligen inte att vara singel. Då sa min vän och jag blev faktiskt lite chockad.


- Jill jag vet hur mycket du hatar att vara singel, å du förtjänar verkligen att hitta någon som varken sviker ditt hjärta eller som sorar dig mer. Du förtjänar att någon älskar dig.


Jag blev väldigt rörd och glad :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards